網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月2日 星期四

唔理契仔不滿陳自強分西貢大屋俾阿姨 [壹週刊 - 1443] __,陳自強,M1,

%陳自強生前視契仔如親子,對他極為信任。探熱針唔理契仔不滿陳自強分西貢大屋俾阿姨成龍前經理人陳自強,上週凌晨於西貢寓所睡夢中離世,享年76歲。有傳一直 ...






%陳自強生前視契仔如親子,對他極為信任。

探熱針

唔理契仔不滿陳自強分西貢大屋俾阿姨

成龍前經理人陳自強,上週凌晨於西貢寓所睡夢中離世,享年 76歲。有傳一直待在他身邊的契仔 Geoff(徐君俊)會是膝下猶虛的陳自強遺產承繼人。

但其實陳自強身邊亦有個與他共住多年,如母看待, 79歲的親阿姨( Pat姨),據悉生前立遺囑的陳自強,希望將每幢市值近三千萬的相連獨立屋,留一間給年老阿姨作依靠。不過有傳這安排惹來契仔不滿,更一度拋低契爺走返加拿大。

待年老阿姨如母

陳自強生前對陪在他身邊多年,外界稱為契仔的 Geoff,有指是合法的養子,甚至他對朋友說 Geoff是將來為他擔幡買水的兒子。

除有一個會氹他的契仔,陳自強還有一個比他年長三歲,一起生活,人稱 Pat姨的親阿姨。據了解,多年前陳自強的母親及胞弟相繼離世後,阿姨與他成為彼此唯一的親人,陳自強亦待她如母般孝順。「以前 Willie同媽咪及細佬住喺何文田時, Pat姨都同佢哋一齊住。之後家人走晒,佢就帶住 Pat姨搬入西貢相連獨立屋,一邊俾 Geoff,另一邊佢同阿姨住。 Pat姨性格好溫和,不過 Geoff只會氹 Willie,同 Pat姨就冇兩句。過往 Willie每日會安排好男菲傭,車阿姨出入,照顧晒佢一切。」知情者說。





一間分俾契仔一間留俾阿姨





陳自強對同樣膝下猶虛的親阿姨 Pat姨(左二)如母看待,兩人一起生活多年,家中的傭人亦對她痛錫。





現年 79歲的 Pat姨,對唯一親人的姨甥陳自強離世,她稱心情未平伏,至於是否已留一間大屋給她養老,她說:「唔知,我冇過問。」

28/10上週六

陳自強離世後,雖然家有多名外籍男傭工駐守,又有私家車,但患白內障的她送客後,去睇醫生都只是自行 call車外出,冇人陪伴照顧。





契仔 Geoff走出花園講電話。





陳自強入院時,契仔會在網上 update契爺情況。





Pat姨搭車去坑口食麵醫肚。





之後再搭巴士去寶林邨街市買餸,之後再去睇醫生。



契仔扭計返加

兩年前因心臟病及出現腳腫,需要坐輪椅代步的陳自強,已做好心理準備並分配身家。有指約半年前,身體每況愈下的他,擔心近八十歲年老又患白內障的阿姨將失依靠,故想在遺囑上,把兩間市值近三千萬的相連獨立屋,留一間給阿姨,但有指因此惹來契仔 Geoff不滿,更一度走返加拿大,唔睬契爺陳自強。知情者續說:「 Willie希望佢走咗之後,阿姨可以繼續安逸咁過埋餘下日子,所以留其中一間屋俾佢好合理,其餘嘅都由契仔承繼。 Willie生前係人都知佢好錫 Geoff,又瞓身支持佢開時裝店! Willie企硬,點都想留間屋俾 Pat姨揸手,等佢第日套現返馬拉生活都好呀。」





▲因為同樣愛時裝,故 Geoff跟陳自強啱晒嘴型,數年前更瞓身撐他開潮店,開張時張家輝亦俾面到場。





今年八月 Geoff向任職醫務工作的女友求婚。





前年及去年,本刊發現無論出院抑或外出,在陳自強身邊的是菲籍傭人。

數月前安排託孤

數月前健康急轉直下的陳自強,有傳除立定遺囑分配遺產,寧把家中兩隻小狗「 Saimon」同「 Lady」,找朋友「託孤」,沒給契仔 Geoff繼續收養。

「除咗佢阿姨, Willie唔放心嘅仲有佢兩隻寶貝狗,其中一隻 Poodle『 Lady』,係 Cally(鄺美雲)嘅「孫女」。佢見阿姨年紀大,又有白內障,根本唔可以照顧埋兩隻寶貝,但唔知點解又冇交俾佢契仔繼續養。 Willie(陳自強)搵番 Cally幫佢接收『 Lady』,至於另一隻『 Saimon』,係當日大哥鄧光榮送俾 Willie,之前佢為『 Saimon』搵緊新主人。」知情者說。





陳自強離世後四日,有朋友到他家帶走養了多年的「 Saimon」,與牠有多年感情的 Pat姨,及家中傭人對「 Saimon」依依不捨,送到大門口仍一直摸着牠。





陳自強離世後四日,有朋友到他家帶走養了多年的「 Saimon」,與牠有多年感情的 Pat姨,及家中傭人對「 Saimon」依依不捨,送到大門口仍一直摸着牠。





鄺美雲是陳自強生前的老友,當日鄺把「孫女」 Lady送給他,故他希望死後 Lady可返回「嫲嫲」鄺美雲身邊。





生前的陳自強十分痛錫小狗 Lady。

家庭開支每月十五萬

陳自強位於西貢相思灣的相連獨立屋,在○七及一一年分別以一千四百多萬及一千八百多萬購入,單位的天台及花園打通。兩個單位均以公司「 THE ARTISTE CAMPUS LTD」持有,陳自強持有公司全部股份,契仔 Geoff則是掛名股東。

據了解,曾是金牌經理人的陳自強處事細心,離世前已安排好兩間屋每月的十五萬元開支,可在他走後確保仍維持運作一段日子,包括跟隨他多年的傭人薪金及阿姨生活費。不過有傳隨住陳自強健康急轉直下,安排好的家庭開支近月沒有如常運作。

有指正忙着籌備喪禮的契仔,亦準備賣屋套現。「 Willie走咗之後,過往同 Pat姨冇兩句嘅 Geoff,同 Pat姨講多咗嘢。佢同 Pat姨講不如一齊賣咗阿 Dad間屋,之後會照顧埋 Pat姨喎!」知情者透露。





有指陳自強在生時,打理西貢相連獨立屋,養住一班傭人及生活費,家庭開支每月要十五萬。





08年陳自強與成龍反目,並公開指他走火入魔,不聽意見。不過隨住年前成龍主動探望他,二人冰釋前嫌。有傳成龍搵助手為陳自強辦喪禮。





Geoff曾在成龍公司任職,因而與陳自強結緣,但有傳成龍對 Geoff有微言。





陳自強同契仔 97年已開始聯名買物業,其中 08年以 425萬買入的跑馬地山光苑,於 14年以 880萬放出。

獲贈屋 Pat姨:我唔知

上週六(十一月二十八日)下午,本刊發現契仔 Geoff在家,至於 Pat姨送客後,雖然一屋男女傭人,但有白內障的她,自己 call車外出醫肚。她等車時,本刊上前訪問,對唯一親人的陳自強離開, Pat姨說:「心情梗係唔好,但都要接受現實。(壹:你依家去邊?)有啲唔舒服,去睇醫生同買啲嘢。」

當問到有冇照顧她, Pat姨說:「工人囉!不過我好獨立嘅。(壹: Willie係咪留咗間屋俾你?)我唔知,冇過問。(壹: Willie有冇叫 Geoff照顧你?)我唔知,我冇咩嘢講!」

相連獨立屋

契仔包辦設計







相連獨立屋

契仔包辦設計

陳自強的契仔 Geoff,曾在加拿大 Alberta大學及英國哥倫比亞大學唸畢設計系學士及建築系碩士,又因醉心時裝,故與陳自強啱嘴型,成為契父子關係。 11年陳自強買下西貢隔鄰相連的獨立屋做父子竇,便交由契仔揸 fit設計。





契仔為迎合他的喜愛,將 resort感覺帶回家, Geoff曾經講過:「阿 Dad住過唔少 resort,有邊間讚過我都記住,用番喺間屋嘅設計度。」





體貼契爺的 Geoff,把陳自強的睡房安排在地面,方便不時應酬飲酒飲到醉醺醺的他,一入屋就可以瞓覺。咁細心難怪咁得契爺歡心!





雙連屋除二樓,其餘地方如天台、花園,室內的 K房、飯廳及 Jacuzzi,都是打通共享。

撰文:娛樂組 

攝影:王志輝


鍾意就快D Share啦!