掃呢頁CODE去手機

2017年12月30日 星期六

【江漢設靈】情如兄弟由細玩到大 秦沛眼紅紅:我好掛住佢 __,江漢,秦沛,

無綫前資深演員江漢(姜永明)本月7日於療養院病逝,享年79歲(新聞連結:http://bit.ly/2AIwtoF),其家人今日為江漢在紅磡世界殯儀館 ...




無綫前資深演員江漢(姜永明)本月7日於療養院病逝,享年79歲(新聞連結:http://bit.ly/2AIwtoF ),其家人今日為江漢在紅磡世界殯儀館舉行追思會,翌日舉殯,儀式後遺體奉移往哥連臣角火葬場火化。

追思會上,橫扁寫上「德藝雙修」,江漢叔的遺照一如以往劇集中常見的慈父模樣,西裝筆挺,笑容親切。妻子王小燕致送花圈,上書:「永明  永遠懷念  小燕泣輓」。

追思會將於晚上7時半舉行,下午4時20分左右,秦沛先抵達靈堂致祭,之後再接受傳媒訪問。他以「哥哥」稱呼江漢叔,說:「其實佢爸爸媽媽同哥哥都係演藝世家,爸爸係長城電影公司嘅性格演員姜明,媽媽就係童毅,太太就係長城電影公司演員王小燕。我同佢哋兩代都好熟嘅,佢爸爸同我爸爸(嚴化)係結拜兄弟,同媽媽都係好朋友,我哋兩個一齊成長。佢(江漢叔)大我幾歲,所以我都係嗌佢『哥哥』。」

秦沛續道:「其實我都知佢冇乜嗜好,係鍾意飲少少,但唔係飲得好犀利嗰隻,而係飲少少。之前見佢一次兩年前加拿大返嚟嘅時候。我好掛住佢。」

「我哋由細玩到大,開頭以為佢行動不便係因為飲酒累事,但原來係其他唔舒服。」

攝影:林賓尼 江漢的追思儀式今晚7點半舉行。靈堂佈置十分簡潔。 江漢叔妻子王小燕留給丈夫最愛的說話。


秦沛致祭

江漢叔二子、曾效力快譯通足球隊的姜向暉。 秦沛受訪時,對江漢叔離世大感不捨。

兩眼通紅

鍾意就快D Share啦!