掃呢頁CODE去手機

2017年12月30日 星期六

【落力拉票爭視后】同洪永城再見亦是朋友 唐詩詠指分手原因係... __,詩詠,視后,洪永城,唐詩詠,

無綫嘅萬千星輝頒獎典禮,將於明年1月21日舉行,視帝、視后之爭,當然又係大家最關注嘅重點,今日就有周刊報道指,唐詩詠就已經抛下感情事,全力去拉票,務求 ...




無綫嘅萬千星輝頒獎典禮,將於明年1月21日舉行,視帝、視后之爭,當然又係大家最關注嘅重點,今日就有周刊報道指,唐詩詠就已經抛下感情事,全力去拉票,務求能做到網民心目中嘅「絕世好女友」之餘,亦希望一嘗視后嘅滋味。而報道中亦指,其前男友洪永城亦有為呢位前度拉票,為「復合」埋下伏線。

2017年,對於唐詩詠來講,可算是悲喜交集嘅一年,事業上,佢憑劇集《不懂撒嬌的女人》入面Cherry一角,入圍角逐大台頒獎禮嘅視后,同佢爭獎嘅仲有同劇嘅Mall姐宣萱,詩詠喺報道入面講到自已嘅愛情觀同劇入面嘅Cherry好相似,佢喺開拍前一個月亦已經完全投入角色,至於結婚,佢就話自己同Cherry都會好認真對待。能夠全程投入角色,順理成章,詩詠亦得到回報,得視后提名,亦已被網民選為心目中的視后。

對於被封為民選視后,詩詠接受周刊訪問時就話,呢個獎對佢嚟講係有一定意義同代表性,得到呢個獎之後,公司先公佈視后入圍名單,而得到民選視后後,就改變咗佢一啲諗法,覺得自己都應該落力去爭吓獎,應該要對自己有信心,雖然入圍嘅對手都好強勁,好似有宣萱、田蕊妮、胡定欣、李佳芯、黃翠如、李司棋同鮑起靜等等,所以詩詠覺得能同呢班好戲之人爭獎,已經係對自己有交代。而佢亦視《不懂》劇為代表作,所以先會落力拉票,唔想令大家失望喎!

事業得意,可惜今年詩詠嘅愛情並未如人意,今年5月佢宣佈同拍拖兩年嘅洪永城分手,報道中,詩詠亦罕有提到分手理由,佢認為「絕世好女友」令到另一半嘅壓力太大,所以將來拍拖都會學識點樣去保護對方,至於洪永城,詩詠就話分手只因步伐不一致,會唔會復合就要隨緣喇。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP

唐詩詠話被封「絕世好女友」,令到身邊嘅人會有壓力。 唐詩詠今年5月拍拖兩年嘅洪永城分手。(資料圖片) (資料圖片)
之前二人都好甜蜜咁喺網上放閃。(資料圖片) 詩詠話視《不懂撒嬌的女人》為目前嘅代表作。(資料圖片) 戲入面同王浩信演一對,令觀眾留下深刻印象。(資料圖片)
(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!