掃呢頁CODE去手機

2017年12月30日 星期六

勁歌:連擸四獎!克勤發表撐曼聯論 __,克勤,曼聯,李克勤,

克勤發表撐曼聯論!頒獎禮來到尾聲,李克勤憑《C3PO》和《失魂記》同時囊括第十九和第二十首勁歌金曲獎。司儀笑稱時間關係克勤要長話短說,於是克勤只多謝了 ...


克勤發表撐曼聯論!


頒獎禮來到尾聲,李克勤憑《C3PO》和《失魂記》同時囊括第十九和第二十首勁歌金曲獎。司儀笑稱時間關係克勤要長話短說,於是克勤只多謝了公司和合作過的音樂人。

其後大會隨即宣布勁歌金曲金獎同時由李克勤《失魂記》獲得,並稱今次可以慢慢講感受。克勤才說:「記得年頭嘅時候我同Joey(容祖兒)喺湛江演出,TVB親身上到來(大陸)畀個獎我哋兩個,所以我嗰陣時做咗個Commitment(承諾)今年我一定會出席,所以我就來咗啦。」

最後「最受歡迎歌星獎」的五強為胡鴻鈞、Hana菊梓喬、周柏豪、鄭俊弘和李克勤,最終克勤揮低另外四位,奪得獎項!他說:「呢個獎對我嚟講有深厚感情,我之前就係做勁歌金曲主持人,台前幕後都好熟,所以返到嚟勁歌拎獎,無論勁歌有幾多改革、變化,呢份情依然喺度。」克勤表示最受歡迎男歌星獎自己已經奪得過三次,而對上一次奪得就係11年前,他亦勉勵一眾前、後輩歌手,謂:「獎項得番嚟係要靠努力、團隊、幸運,好似我支持曼聯咁,無論碧咸同C朗離開咗,我都會支持曼聯。今年就努力做演唱會同埋歌,今日我就可以挺起胸膛嚟拎呢個隔咗11年嘅歌手獎!」更指明年可能到胡鴻鈞奪得這個獎項,搞笑話:「你咁多新聞,紅係好事,紅先有新聞。大家拎得起,放得低,我會繼續努力。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!