掃呢頁CODE去手機

2017年12月30日 星期六

【勁歌總選】黃心穎馮盈盈粗髀「韓團」暖場 終於有歌詞知唱乜 __,盈盈,黃心穎,心穎,馮盈盈,湯盈盈,

年尾係樂壇派成績表嘅時間,今日就輪到大台派獎。為咗宣傳,大台早幾日搵咗黃心穎、蔡思貝、馮盈盈、邵珮詩同張寶兒5位港姐,扮韓團幫唱《降魔的》嘅主題曲《到 ...




年尾係樂壇派成績表嘅時間,今日就輪到大台派獎。為咗宣傳,大台早幾日搵咗黃心穎、蔡思貝、馮盈盈、邵珮詩同張寶兒5位港姐,扮韓團幫唱《降魔的》嘅主題曲《到此一遊》再拍MV。(新聞連結: http://bit.ly/2ln7eiZ )

宣傳時就話到明,係為《勁歌》總選嘅主意嚟。估唔到呢個「韓團」,唔係壓軸出場,都唔係為好大可能得獎嘅胡鴻鈞伴舞,而係節目一開始就唱,作為暖場表演出場。

5位港姐今日嘅造型,同早幾日喺網上睇到嘅MV一樣,都係黑色戰衣,一齊以粗髀跳舞。對比番個MV,今日喺舞台多咗啲dancers,視覺效果好咗好多,同埋練多咗兩日,動作又再齊番啲,加上仲有鏡頭調度,都算係及格啦。講到最出眾,當然就係MK味特濃嘅馮盈盈,佢仲係司儀之一(另一個司儀係…演技尚待磨練嘅麥明詩),唔知有心定無意,硬係覺得佢同黃心穎嘅鏡頭特別多,而且…嗰種「姣」勁真係好勁…

最後要補充嘅係,唔睇歌詞,真係無法子知佢哋唱緊乜。

【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



TVB搵咗幾位港姐扮韓團,之前拍完MV,今日就Live跳舞… 動作比起MV,其實係齊咗。


件衫就一樣,所以粗髀都係不變。






鍾意就快D Share啦!