掃呢頁CODE去手機

2017年12月30日 星期六

被新城當冇到!JW嬲到震杯葛勁爆去勁歌 __,JW,

唱片公司發言人指JW要全力綵排紅館演唱會,所以先冇去新城頒獎禮。(資料圖片)明年1月將舉行紅館處女演唱會的JW(王灝兒)昨晚缺席新城頒獎禮,而出席今晚 ...


唱片公司發言人指JW要全力綵排紅館演唱會,所以先冇去新城頒獎禮。(資料圖片)


明年1月將舉行紅館處女演唱會的JW(王灝兒)昨晚缺席新城頒獎禮,而出席今晚的「勁歌金曲頒獎禮」,有傳她缺席新城的原因是「獎項拗唔掂數」關係,而另一主因是不滿新城「大細超」及「不受尊重」,故決定no show作抗議。

有指JW自感和新城關係良好,前年為撐新城特抽空出席新人拉票活動,而明年她將舉行演唱會,於樂壇的成績算大躍進,本以為應得鼓勵及認同,可是傳月前曾有新城的「代表」邀請她出席頒獎禮,不過「獎項」成績令卻JW大感失望。

覺得唔尊重

據知情者透露:「JW好唔開心,相比王菀之同鄭欣宜,覺得自己唔係輸在唔夠努力同冇成績,而係她『衰』在唔係身在大公司,冇得玩『隻褦隻』,又唔夠人哋有『人事』,本來新城話畀一個個人奬佢當『鼓勵』,但係佢接受唔到呢個不受尊重嘅玩法,最令佢嬲係有獎冇到嘅歌手,新城都會叫佢拍片喺頒獎禮度播,佢同吳業坤有首合唱歌得獎,但電台連邀請佢拍片都冇,覺得有人當佢『冇到』,JW好hard feeling。」

而JW的唱片公司發言人接受東網訪問時,被問到JW為何缺席新城頒獎禮?發言人表示:「因為JW要全力綵排紅館演唱會。(但點解又出席到《勁歌》頒獎禮?)因為綵排時間配合到。」至於問到不滿被「大細超」及「不受尊重」傳聞?發言人只稱:「JW今年成績,大家有目共睹,其實佢好樂意同任何電台、電視台合作嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!