掃呢頁CODE去手機

2017年12月30日 星期六

唐文龍:唐文龍兒時外國被欺凌 做運動爆肌對抗 __,唐文龍,

有志者!藝人唐文龍接受電台訪問,講到他在《溏心風暴3》除衫騷肌,他謂當時要顧住拍攝及keep身形不簡單,拍劇有空檔亦會在化妝間做運動。講到他如此好毅力 ...


有志者!


藝人唐文龍接受電台訪問,講到他在《溏心風暴3》除衫騷肌,他謂當時要顧住拍攝及keep身形不簡單,拍劇有空檔亦會在化妝間做運動。

講到他如此好毅力,他表示是一種習慣,11歲開始就在外國做運動:「因為我10歲就去咗外國讀書,嗰區唔多中國人,我係學校唯一一個香港人,當時又細粒,種種原因下我就畀啲外國人欺負,例如會唧啲茄汁喺背脊度,但唔係打交嘅,係欺凌,當時唔敢同父母講畀人欺負,所以自己返學去操場訓練同跑步。都幾自豪,依家個胸咁發達,應該係因為單槓做得多,但其實之前我係唔合格。之後我亦喺屋企門框度整咗條單槓,經過就會做吓,半夜去廁所行過都會做。」他亦謂做運動後那些外國人已沒再欺負他,有些甚至跟他做了朋友,亦令他愛上做運動。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!