掃呢頁CODE去手機

2017年12月30日 星期六

勁歌:王浩信奪兩獎唔記得多謝老婆 __,王浩信,

王浩信奪得合唱歌金獎同銅獎,不過竟然冇多謝老婆陳自瑤!藝人王浩信以大熱姿態在《勁歌金曲頒獎典禮》於「最佳合唱歌曲」中分別得到金獎及銅獎,金獎得獎是王浩 ...


王浩信奪得合唱歌金獎同銅獎,不過竟然冇多謝老婆陳自瑤!


藝人王浩信以大熱姿態在《勁歌金曲頒獎典禮》於「最佳合唱歌曲」中分別得到金獎及銅獎,金獎得獎是王浩信及譚嘉儀主唱的歌曲《陪着你走》、銀獎為JW及吳業坤的《原來只因深愛着》以及銅獎為王浩信及菊梓喬的《欲言又止》。

多謝拍檔

王浩信表示非常感謝拍檔菊梓喬及譚嘉儀,亦指歌曲《欲言又止》會將《溏心風暴3》推至更感人的位置,又謂好榮幸能替廣東歌效力,為廣東歌帶來能量,以及多謝《陪着你走》的原創及原唱的盧冠廷,最後更不忙多謝在劇集《不懂撒嬌的女人》中的拍檔唐詩詠。

菊梓喬感榮幸

菊梓喬表示第一次唱合唱歌便獲獎,非常榮幸;JW及吳業坤均表示非常多謝Fans、歌曲製作團隊及唱片公司;另外,譚嘉儀就多謝老闆何哲圖、原唱的盧冠廷及王浩信,並謂希望之後再有感人的歌曲。

唔諗出碟

王浩信後台接受訪問時,表示非常意想不到,亦覺得很感觸,因為雖然上年都有機會上台,但今年就係奪得合唱歌,笑言:「我都係唱合唱歌起家,今次仲要係兩個獎,要多謝無綫,多謝嘉儀同Hana。(有興趣返樂壇?)如果要返要有好多時間先得,但依家未必得,啱啱拍劇期間嚟,每日瞓得兩、三個鐘,之後要繼續拍,聽朝先收工。今次拎獎係臨危受命唱歌,好開心可以唱歌。但出唔出碟嗰啲唔諗,拍好劇先。」

即時補鑊多謝老婆

問到為何在台上沒有感謝老婆陳自瑤,浩信指過往在台慶奪獎都會有機會聽講詞,但今日就沒有時間,所以冇諗到,說:「依家多謝番。(唔怕大家話不和?)所以依家要多謝。(下次要記得。)梗係會」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!