掃呢頁CODE去手機

2017年12月30日 星期六

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】鄭希怡當年有咗 老公反應係.. __,鄭希怡,

當Yumilo知道自己有咗,當時Andy嘅反應竟然係~東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,潮媽鄭希怡(Yum ...


當Yumilo知道自己有咗,當時Andy嘅反應竟然係~


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,潮媽鄭希怡(Yumiko)與大家分享她的家庭逸事,主持人李惠儀(Kiwi)與Yumiko玩快問快答遊戲,就知道Yumiko被老公錫到上天!

以前是不婚主義的Yumiko,與化妝師老公Andy拍拖多年,二人一直嚮往自由自在生活,未想過結婚,更沒打算生小朋友,當Yumiko知道自己懷孕告之Andy時,Andy的反應竟然是......Yumiko又自爆與囡囡梁浸浸拍真人騷時,Andy前來探班,一向怕醜的Andy惹來不少工作人員好奇,受歡迎程度更甚於主角Yumiko與梁浸浸!想知道Andy到底有幾受工作人員歡迎?快睇《閨蜜睡房》!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!