掃呢頁CODE去手機

2017年12月30日 星期六

勁歌:谷微揮低顏卓靈拎新人金獎 __,顏卓靈,

谷微(右)拎新人金獎。《勁歌金曲頒獎典禮》今日舉行,第一個頒發的獎項為「最愛歡迎新人獎」,谷微先拔頭籌奪得金獎,顏卓靈及伍富橋則分別獲得銀獎及銅獎。爆 ...


谷微(右)拎新人金獎。


《勁歌金曲頒獎典禮》今日舉行,第一個頒發的獎項為「最愛歡迎新人獎」,谷微先拔頭籌奪得金獎,顏卓靈及伍富橋則分別獲得銀獎及銅獎。

爆冷得獎的谷微於致謝時表示非常開心:「多謝公司、TVB及老闆何哲圖,嚟香港發展唔係易嘅事,多謝得到屋企人嘅肯定以及無私的支持。」

銀獎得主顏卓靈首先多謝Fans:「仲要多謝公司環亞、台前幕後工作人員、合作過嘅音樂人,自己都係後輩,知識唔算多,多謝佢哋包容同支持。」

而伍富橋則表示非常開心:「多謝唱片公司同埋老闆何哲圖,多謝家人名及一直以嚟支持自己嘅Fans,佢哋由比賽支持到我依家,鍾意聽我唱歌,特別要多謝家人,佢哋係我嘅後盾令我可以追夢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!