掃呢頁CODE去手機

2017年12月30日 星期六

被迫邊抖肩邊Rap JW尷到接唔落去 __,JW,

.....《勁歌金典頒獎典禮2017》今晚舉行,三位主持陸浩明、麥明詩及馮盈盈邊跳着抖肩舞邊Rap,馮盈盈Rap得最有feel,麥明詩略嫌生硬,陸浩明 ...


.....


《勁歌金典頒獎典禮2017》今晚舉行,三位主持陸浩明、麥明詩及馮盈盈邊跳着抖肩舞邊Rap,馮盈盈Rap得最有feel,麥明詩略嫌生硬,陸浩明表現可圈可點,他們還下台跟在場的歌手互動,但何雁詩、JW及吳業坤都接不下去,陸浩明即以急智挽救冷淡場面,場面令尷尬!

其後直接宣布第四、五首金曲金獎,獲獎為吳浩康的《較早前錄影》及許靖韻的《琢磨》。吳浩康致謝時表示多謝TVB、經理人公司及唱片公司:「公司由年頭已經Plan 2017年的計劃,大家一齊衝,辛苦晒,多謝。而許靖韻則指預計不到會獲獎,不忙多謝「小背心」:「多謝Fans,無論係小背心定抑或係許靖韻,都係咁鍾意唱歌。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!