掃呢頁CODE去手機

2018年4月5日 星期四

【明天又放假 】李璧琦騷4吋事業線:不如一起同陽光玩遊戲️ __,李璧琦,

復活節假期剛過,但明天清明節,大家又有假放喇!清明節,一眾孝子賢孫就會去拜祭先人,唔知之後有咩節目呢,大家不妨可參考吓藝人李璧琦(Becky),佢今日 ...


復活節假期剛過,但明天清明節,大家又有假放喇!

清明節,一眾孝子賢孫就會去拜祭先人,唔知之後有咩節目呢,大家不妨可參考吓藝人李璧琦(Becky),佢今日就喺微博上載咗同陽光玩遊戲嘅靚相,見到佢着住火紅色嘅一件頭泳衣,大家咪以為一件頭泳衣就冇乜睇頭,Becky又點會吝嗇佢美好嘅身材吖,佢嘅Deep V泳衣,已經出賣咗佢嘅4吋事業線。Becky亦好開心咁擺出唔同嘅甫士影相,真係睇到人個心肝仔撲撲咁跳呀!佢就留言話:「你們好嗎?明天又放假了!既然大家還是Holiday mood,不如一起同陽光玩遊戲️跳起來吧!」

好多網民見到Becky咁火辣嘅泳照,都留言大讚女神好性感,好靚女!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

李璧琦今日喺微博晒泳照。(微博圖片)
(微博圖片)
(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!