掃呢頁CODE去手機

2018年4月5日 星期四

慢工出細貨!MastaMic造音樂唔逼得 __,MastaMic,

MastaMic自爆要有音樂先可以寫詞。Rapper歌手MastaMic將於4月17日參與本地音樂節演出,提到最近推出新碟《MASTAPIECE》,他 ...


MastaMic自爆要有音樂先可以寫詞。


Rapper歌手MastaMic將於4月17日參與本地音樂節演出,提到最近推出新碟《MASTAPIECE》,他坦言整張專輯並沒有既定主旨,但希望大家看到自己對Hip Hop的熱情:「我去到呢個年紀仲可以繼續做我鍾意做嘅嘢,我諗你哋都得。」至於創作過程,他透露每星期有三晚都與團隊成員鼓手Joey及鍵盤手Morris在Studio通宵工作:「好似夾Band咁,不過我哋唔係用真樂器,而係用電腦音樂。風格同題材我比較主導,佢哋就喺製作方面畀意見我。」

MastaMic透露通常會定好題材再造音樂:「我一定要有音樂先可以寫詞,根據歌詞同Rap錄個Demo之後修改,最尾就會返屋企錄一個完整Demo,聽到熟先正式錄音,所以過程都幾耐。」他認為創作不能逼,希望造出令自己滿意的作品。問到為何Joey及Morris會成為其團隊成員?MastaMic指二人本來是樂隊Matchbox的成員,之後樂隊解散,他就提出三人合作:「就咁形成咗呢個鐵三角。最初我3月個騷都諗過搵Music Director(MD),後來覺得佢哋應該最熟悉我啲歌,所以就由Morris做MD,Joey做輔助。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!