掃呢頁CODE去手機

2018年4月5日 星期四

【獨家●當眾深度探索】裕美失守 猴擒男友狂攻下身 __,裕美,

日前裕美着住條超短褲,跟老外男朋友Alex出外吃飯,她跟Alex擁作一團,躺餐廳長櫈上,當其他食客冇到。Alex入直路,摸女友大髀摸得好梳乎,手臂更貼 ...




日前裕美着住條超短褲,跟老外男朋友Alex出外吃飯,她跟Alex擁作一團,躺餐廳長櫈上,當其他食客冇到。Alex入直路,摸女友大髀摸得好梳乎,手臂更貼實女友下身,裕美亦胸壓他,派福利!

戲肉嚟喇,之後Alex向裕美的大髀罅進發,堅係搣落去。之後成隻手攝落去,唔係怕凍啩?Alex當眾探手在她的大腿內側,實在「探索」得太過份,好曳曳呀!失守的裕美終於推開他,話晒大庭廣眾,太猴擒喇!

兩個咀完又咀,埋單之後Alex努力「撻着」裕美,在街上暗角都咀唔停。最後傾掂數,齊齊打的返歸,相信愈夜愈精彩。



鍾意就快D Share啦!