掃呢頁CODE去手機

2018年4月5日 星期四

情緒病好番!藍奕邦肥咗個樣似陳智燊 __,藍奕邦,陳智燊,

網民話藍奕邦肥咗個樣有啲似陳智燊(右)添!歌手藍奕邦曾經長時間受情緒病困擾,佢早前透露自己已經逐漸康復,並不時以過來人身份分享自身嘅經歷。呢日藍奕邦就 ...


網民話藍奕邦肥咗個樣有啲似陳智燊(右)添!


歌手藍奕邦曾經長時間受情緒病困擾,佢早前透露自己已經逐漸康復,並不時以過來人身份分享自身嘅經歷。呢日藍奕邦就喺社交網發長文,話自己因為情緒病藥嘅副作用,而令佢失去原有嘅身材同樣貌,亦令佢開始厭惡自己,佢話:「真的有一段長時間連鏡都不想照,不想見到一個不在狀態的自己。不想拍照,因為覺得自己走晒樣。」

之後,佢就表示喺加拿大生活嘅時候,因為放低咗「名人」嘅包袱,反而慢慢接受自己重拾自信。唔少網友都留言為佢打氣,話唔覺得藍奕邦肥咗之餘,驟眼望落去仲有啲似陳智燊(Jason)添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!