掃呢頁CODE去手機

2018年4月5日 星期四

舊足迹:驚險!沙律遭猴擒男硬拖入停車場 __,

使唔使咁猴擒?少女情懷總是詩,擁有大批男Fans的網絡女神張沛樂(沙律),初中時亦有不少青澀浪漫經歷,曾因唔夠零用錢搭車,半夜在男友陪伴下步行個多小時 ...


使唔使咁猴擒?


少女情懷總是詩,擁有大批男Fans的網絡女神張沛樂(沙律),初中時亦有不少青澀浪漫經歷,曾因唔夠零用錢搭車,半夜在男友陪伴下步行個多小時返屋企!這次沙律帶大家重遊兒時居住的鴨脷洲及返學的香港仔區,行經鴨脷洲大橋重拾浪漫回憶,又重返童年時視為避難所的遊樂場,及分享被猴擒男同學拉到停車場的牙煙往事!

運動健將重臨母校

沙律小時候性格內向,至初中後被老師點名做班長才「性情大變」,變得主動、活潑及健談,她重返位於華富邨的母校培英中學時感觸良多:「我做咗女班長後,使命感同正義感大咗,開始被大家注意,多嘢講咗,做咗兩年班長,同同學打成一片。」

作為運動女神的她原來自小已紮紮跳冇時停,初中時參加各類校隊,將運動潛能大爆發:「記得開學上咗兩堂體育堂,個好惡嘅Miss叫我留低,原來係讚我游得好,叫我參加泳隊,之後我再參加田徑隊、羽毛球隊,基本上每日都留低做運動。」

鴨脷洲大橋 摸黑漫步夠浪漫

鴨脷洲大橋連接香港仔與鴨脷洲,沙律初中時試過孖男友摸黑行個多小時回家:「媽咪冇帶我行過呢條橋,但我認得條路,放學用晒零用錢就自己行返屋企,有次同當時男友半夜去數碼港睇戲,散場已經冇尾班車,又冇錢搭的士,於是我哋經過華富邨、行到香港仔再行大橋返去海怡半島,當時覺得浪漫o架,細細個冇咩錢,認為有人陪比起使錢更窩心、浪漫。(平時夜晚行會唔會危險?)我都幾大膽,夜晚行係畀男人撩過,但我板起塊面,佢哋都怕咗我。」

海怡半島遊樂場 走堂避難所

沙律小時候最愛到遊樂場玩,但有次玩鞦韆時竟幻想自己是空中飛人,最終受傷收場:「記得四歲嗰陣,見到其他小朋友企喺度玩鞦韆,我又想試吓,仲幻想自己飛到好高時放手,係咪可以好似空中飛人咁,結果當然跌親撼親頭,有位媽咪安慰我,問我幾歲,我就答『四對』,所以好記得四歲已經喺度住。」她又視遊樂場為避難所:「媽咪逼我參加好多課外活動,有啲我唔想去,就嚟呢度搵個窿匿埋,可以Hea五、六個鐘。」

驚心動魄停車場

沙律初中時開始拍拖,但亦試過不快經歷,行過學校附近的停車場,不禁想起驚心畫面:「有個同班男同學追我,我網上應承咗同佢拍拖,但現實世界我好怕醜,佢撩親我講嘢,我都行開,後嚟覺得一直拒絕佢唔好意思,終於有次我應承赴約,放學就手拖手走,點知佢帶咗我去停車場,仲好猴擒,之後我驚咗佢,做番朋友,所以奉勸各位後生仔真係唔好咁猴擒!」

少女心事 巴士站密斟

培英中學附近的巴士站,是沙律每日放學必經之地!她表示多數會與同學由華富邨坐車到香港仔玩一會兒才返屋企,等車期間都會密斟少女心事,不過有時亦會選擇漫步一小時回家:「每日零用錢得幾蚊,有時用咗嚟買薯餅或雞翼等小食,就冇晒錢,惟有行返屋企。」行得多又吃太少,沙律自嘲初中身材超瘦,完全冇睇頭:「初中得70幾磅,一支竹咁,係之後去外國留學先肥。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!