掃呢頁CODE去手機

2018年4月5日 星期四

HeHe激咀拍床戲!麥子樂自爆被同志追求 __,HeHe,麥子樂,男同性戀,

麥子樂接拍同志電影!英皇藝人麥子樂與電影《翠絲》導演李駿碩(Jun)合拍同志電影《看見你便想念你》,早前趁「香港國際影視展」舉行期間舉行特別試映場,坐 ...


麥子樂接拍同志電影!


英皇藝人麥子樂與電影《翠絲》導演李駿碩(Jun)合拍同志電影《看見你便想念你》,早前趁「香港國際影視展」舉行期間舉行特別試映場,坐無虛席之餘更吸引荷里活著名電影雜誌《Hollywood Reporter》派員採訪,事後更撰文讚子樂演技「脫胎換骨」,子樂受訪時謙稱:「人哋係嚟睇Jun咋,佢喺『鮮浪潮』(導演界)有名,你估真係嚟睇我咩?」

戲中子樂不單與Jun有激咀及床戲場面,更會騷肌演出,可謂相當「賣命」。談到入行14年來首次「咀仔」,子樂表示:「劇情交代我哋重遇後,感情一發不可收拾,咁投入咗就冇分男女喇。(NG多唔多?)幾次啦,主要係燈光及擺位問題。為咗培養感情,澳洲外景期間我哋同兩個男工作人員住埋一齊,瞓醒就輪流煮早餐,收工又去酒吧傾心事。(試過被同性追求?)有,不過唔啱眼緣。其實喺愛情嘅世界應該冇分性別嘅,況且我身邊好多呢類(同志)朋友。」子樂謂台前幕後都對此片寄望甚高:「想攞去參展先,所以暫時未定到上映日期呀,希望有好成績啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!