掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

4吋事業線!34E孟瑤晒水着 烏身露深溝 __,孟瑤,

好Hot呀!擁有34E「Big」爆上圍嘅大陸女星孟瑤雖然已經做咗人母,但身材依然火辣!今日佢就喺微博晒咗幾張水着相,原來佢去咗曼谷,見佢喺泳池邊瘋狂影 ...


好Hot呀!


擁有34E「Big」爆上圍嘅大陸女星孟瑤雖然已經做咗人母,但身材依然火辣!今日佢就喺微博晒咗幾張水着相,原來佢去咗曼谷,見佢喺泳池邊瘋狂影相大晒導彈身材,睇到網民流晒鼻血呀!

雖然佢只係着一件頭泳衣又帶Cap帽,但件泳衣係超低胸非常有睇頭!佢仲對住鏡頭烏身晒出深溝又露出4吋事業線!影完前又影埋後晒玉背,真係好Hot!啲相影得咁靚,由造型、化妝、攝影都係佢負責,佢留言:「感覺自己的selfie又到了新的高度,yes,妝發(髮),造型,服裝,攝影師,模特,全部是Miss孟」網民都大讚佢係性感女神,一啲都唔似生過仔呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!