掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

切足幾日蛋糕 曾志偉踢波慶牛一 __,志偉,曾志偉,

生日快樂!今日是曾志偉六十五歲的生日,志偉中午與一班波友踢波慶祝,包括羅鈞滿、衛志豪等,志偉表示:「今日唔係比賽,只係班球員借練波為理由,其實係想同我 ...


生日快樂!


今日是曾志偉六十五歲的生日,志偉中午與一班波友踢波慶祝,包括羅鈞滿、衛志豪等,志偉表示 :「今日唔係比賽,只係班球員借練波為理由,其實係想同我切蛋糕,呢幾日已經切咗三個蛋糕。」他透露兒子曾國祥與未來新抱王敏奕已提早為他慶生,問到收了甚麼禮物?志偉笑言:「飛吻同擁抱,一句問候,已經好好。(今晚點慶祝?)要飲到醉咗為止,今晚多數都係演藝人協會嘅人同我慶祝,會長古天樂睇吓佢請唔請到假嚟,佢好有心,做會長之後乜都落手落腳做,演藝人協會入面有好多不同界別嘅人,佢起碼見咗一百個以上嘅會員,同佢哋食飯,睇吓有乜訴求。」

而好友譚詠麟因為今日要在珠海做騷,所以就不會到場,至於成龍,他坦言:「佢成日都唔話畀人知返咗嚟香港,要係突然好驚喜咁出現,好似耶穌降臨咁,真係唔知佢今年會唔會同我慶祝,因為佢每次都來去匆匆。」志偉又指因為要跟不同朋友食飯慶生,所以會缺席明天的金像獎頒獎禮。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!