掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

有女仔等放學!馬浚偉自爆當年係半個校草 __,馬浚偉,

馬浚偉以嘉賓身份返到母校出席分享會。藝人馬浚偉以嘉賓身份到母校出席分享會,他表示上次回母校已經是十年八年前,一直有與師生保持聯絡,校方又希望將來有需要 ...


馬浚偉以嘉賓身份返到母校出席分享會。


藝人馬浚偉以嘉賓身份到母校出席分享會,他表示上次回母校已經是十年八年前,一直有與師生保持聯絡,校方又希望將來有需要可以找他回來幫手:「同佢哋打羽毛球、交流吓音樂同玩吓遊戲,回饋自己母校。(讀書時期係風頭躉?)唔算,讀書時係男校,我都算乖,最多都係唔交功課同埋整蠱Miss,然後老師就會罰我哋企。」他表示每次罰企都要做一些奇怪動作,及需要面向隔籬學校:「對面係有女仔,要做低B動作,畀人見到好瘀,之後就會驚。」

收過女仔嘅電話

馬浚偉憶述當年出名斯文,放學時都會有隔籬學校的女生等放學,問他是否校草?他笑言:「我諗屬於半條,我都唔係咁叻、文武全才,自己係文青型。(有冇發展?)冇,但收過張卡寫低咗名同屋企電話,話想做朋友,呢件事都幾自豪。(有冇因咁而拍拖?)冇同佢哋拍,嗰時係同小學同學拍,特別男校有女仔等放學係好大件事,會畀師兄弟圍住望,成績唔風頭躉唔緊要,冇人等放學你真係唔得。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!