掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

【否認奉子成婚】全程拎住個花球遮肚 張珮汶話有計劃生B __,張珮汶,張家瑩,

34歲嘅07年亞姐冠軍張珮汶(前名張家瑩,Grace)同老公何駿杰(Adrian)今日喺尖沙嘴洲際酒店舉行婚禮,一對新人於大約6點半由會場步出會見傳媒 ...


34歲嘅07年亞姐冠軍張珮汶(前名張家瑩,Grace)同老公何駿杰(Adrian)今日喺尖沙嘴洲際酒店舉行婚禮,一對新人於大約6點半由會場步出會見傳媒,新娘同老公喺樓梯上俾傳媒影相,表現親密。

Grace全程拎住個花球遮肚,而佢今日嘅身材睇落好似比以往圓潤,喺影相期間曾志偉突然出現,仲同兩位新人合照,問到志偉係咪你世侄啊?志偉話:「係呀我同新郎哥個爸爸好熟嘅。」不過志偉嚟到影張相之後就匆匆離去,原來今日係志偉正日生日,佢仲要趕去生日會場,壽生公到賀認真俾面。

Grace同老公Adrian表現得相當恩愛,不時會深情互望,記者要求兩位新人咀嘴,不過最終未有成事,Grace就幫老公同大家講話:「佢怕醜呀。」有傳Grace因為有喜而奉子成婚,Grace聽到之後話:「唔係,不過都計劃中。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:林賓尼
07年亞姐冠軍張珮汶同老公何駿杰今日喺尖沙嘴洲際酒店舉行婚禮。
Grace全程拎住個花球遮肚,而佢今日嘅身材睇落好似比以往圓潤。
喺影相期間曾志偉突然出現
仲同兩位新人合照
志偉話:「我同新郎哥個爸爸好熟嘅。」

鍾意就快D Share啦!