掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

吳沚默拍劇瞓病床 借機抖抖一秒入睡 __,吳沚默,

趕劇都真係幾辛苦。藝人吳沚默(Momo)近期就同唐詩詠、何廣沛等人齊齊趕拍無綫劇集《白色強人》,Momo不時都會喺社交網甫出一啲拍攝嘅花絮,呢日Mom ...


趕劇都真係幾辛苦。


藝人吳沚默(Momo)近期就同唐詩詠、何廣沛等人齊齊趕拍無綫劇集《白色強人》,Momo不時都會喺社交網甫出一啲拍攝嘅花絮,呢日Momo就甫咗一張瞓咗喺病床上面嘅相,並留言:「病床是真的可以一秒入睡啊。」相中見Momo扁晒嘴咁瞓咗喺病床度,如果佢唔係着住套戲服,真係會以為佢唔舒服入咗院呀!另外,唐詩詠都喺社交網分享咗拍攝嘅過程,相中就見到詩詠影住個mon,應該就係套劇嘅其中一幕,詩詠仲留言:「拍攝日常,其實我係好眼瞓。」唔少網民都叫佢哋兩個要頂住,仲話好期待呢一套新劇添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!