掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

B照佗工照開 大S自嘲:自找的不需同情 __,大S,徐熙媛,

大S大住肚都繼續開工,仲識得自嘲添!(資料圖片)台灣女星徐熙媛(大S)第三度懷孕,但41歲嘅佢早前曾因為癲癇復發暈倒要緊急送院,令唔少粉絲都擔心佢身體 ...


大S大住肚都繼續開工,仲識得自嘲添!(資料圖片)


台灣女星徐熙媛(大S)第三度懷孕,但41歲嘅佢早前曾因為癲癇復發暈倒要緊急送院,令唔少粉絲都擔心佢身體狀況!雖然有咗BB,但大S之前接落唔少工作,所以決定「B照佗工照開」未有停工打算,前日佢就上載開工相,度完假嘅佢即刻復工,今日凌晨佢就喺微博發文笑言「自找的」,叫大家祝福佢咁話!

佢留言:「做人我討厭無聊,演戲我專挑特殊題材。因此,老天跟我標上了!今後的日子⋯⋯也只好過關斬將了。自找的,不需同情,祝福我,好嗎」網民都紛紛留言祝佢一切順利:「祝福你!祝你三胎順利生產祝你生產後早點恢復健康瘦的身材」,相信呢個都係大S嘅願望呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!