掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

阿澤叫多謝小方!Stephy唔畀面:似詛咒我囉 __,Stephy,方力申,小方,杜汶澤,阿澤,鄧麗欣,

Stephy對於舊愛小方(右下圖)似乎好避忌啵!(資料圖片)「第三十七屆香港電影金像奬」各大奬項將於明晚揭盅,身為影后大熱之一的鄧麗欣(Stephy) ...


Stephy對於舊愛小方(右下圖)似乎好避忌啵!(資料圖片)


「第三十七屆香港電影金像奬」各大奬項將於明晚揭盅,身為影后大熱之一的鄧麗欣(Stephy)日前再獲電影網站投票選為「民選視后」,再打一支強心針,不過她卻坦言:「始終投票嘅係唔同人,我唔諗太多喇,會用最輕鬆嘅心情去參與(金像獎)就得。」她預告明晚的戰衣性感,實行搶Fo唔輸陣:「有幾性感就要留番畀大家見證喇,我就覺得好靚。」當談到杜汶澤(阿澤)叫她多謝方力申(小方),Stephy笑答﹕「我有睇佢(阿澤)嘅訪問,覺得佢詛咒我(失戀)囉!我除咗失意會投入角色之外,得意時都會演戲嘅。阿澤叫我多謝佢(方力申),我諗應該係阿澤自己多謝囉。」

周秀娜隨時跑贏

據悉,Stephy與毛舜筠於競爭影后獎項一直「領跑」,不過有指周秀娜亦深受年青的票民歡迎,更獲部分電影人大讚她成功演繹了「不一樣的周秀娜」,分分鐘有後來居上之勢!

古天樂坐定粒六

反之影帝方面,古天樂(古仔)似乎已「坐定粒六」,他更發起「聯合慶功宴」,讓記者可在同一地點採訪所有得奬者,免得大家東奔西跑「趕幾場」,結果獲得9間電影公司響應。對於大家一致睇好稱帝,古仔就謙稱:「我都係平常心,多謝大家支持!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!