掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

hide@X JAPAN離世20年 《阿松》出紀念Tee __,

唔經唔覺hide走咗20年!日本殿堂級樂隊XJAPAN的結他手hide,於1998年5月2日意外離世,令無數歌迷大感不捨。今年是其離世20周年,日本便 ...


唔經唔覺hide走咗20年!


日本殿堂級樂隊X JAPAN的結他手hide,於1998年5月2日意外離世,令無數歌迷大感不捨。今年是其離世20周年,日本便有連串紀念活動,其中人氣動畫《阿松》便為hide推出紀念T恤。主角之一的「一松」cosplay成hide的招牌打扮示人。T恤將於4月28日及29日東京台場舉行的hide紀念演唱會會場發售。

此外,有關hide的紀錄電影《HURRY GO ROUND》將於5月26日在日本開畫。男星矢本悠馬會擔任電影旁述,並到訪hide出生的橫須賀及死前3個月居住過的洛杉磯。而X JAPAN隊長YOSHIKI亦會接受訪問,透露hide不為人知的點滴。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!