網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月27日 星期五

戴逾千萬珠寶登場 惠英紅笑似孭豪宅上身 __,惠英紅,

惠英紅戴上港幣1,400多萬珠寶登場。影后惠英紅出席BVLGARIFesta高級珠寶活動,戴上港幣1,400多萬珠寶登場的她,笑言儼如孭住豪宅上身,她 ...


惠英紅戴上港幣1,400多萬珠寶登場。


影后惠英紅出席BVLGARI Festa高級珠寶活動,戴上港幣1,400多萬珠寶登場的她,笑言儼如孭住豪宅上身,她謂:「一直都有同呢個品牌合作,之後戴過啲仲貴嘅,呢套係自己揀,專程喺羅馬運嚟,本身自己都好鍾意海藍寶,屋企都有收藏,但係小兒科呢度一粒石都可以買到個車位。」

大讚陳家樂演技有進步

談到曾合作電影的陳家樂,近日憑無綫新劇《逆緣》人氣急升,惠英紅表示也有追看,她謂:「好好睇,佢開咗竅,記得第一次合作時佢淨係背劇本,第二次已經有進步,今次佢仲識玩嘢,識喺角色畀生命,依家佢係樂哥,遲啲係樂爺添,教番我,睇佢肯唔肯同我第三次合作。」

忙於拍攝電影及劇集的她,近排不時北京及廣州兩邊飛,笑言每日拎住枕頭開工,只能透過車程及機程爭取時間睡眠。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!