網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月27日 星期五

蔚雨芯接官恩娜班做「地獄廚神」 __,蔚雨芯,官恩娜,

蔚雨芯話要接官恩娜班做「地獄廚神」。歌手蔚雨芯(Rainky)到電台宣傳新歌《後來沒有你》。提到即將拍攝《美女廚房》,她直言要接官恩娜班:「佢係地獄廚 ...


蔚雨芯話要接官恩娜班做「地獄廚神」。


歌手蔚雨芯(Rainky)到電台宣傳新歌《後來沒有你》。提到即將拍攝《美女廚房》,她直言要接官恩娜班:「佢係地獄廚神,但唔緊要,我幫佢頂一頂!我有整過甜品,但如果畀蟹或魚我整,真係唔知點算。如果係田雞或鱔嗰啲,我見到都驚,希望用我嘅慧根煮熟啲嘢,如果唔係阿Bob(主持林盛斌)就慘喇!」

同阿姨學整甜品

Rainky表示曾經跟阿姨學習製作甜品給媽媽及男友,笑言對方食完都冇事:「因為有人教我!我今年想整個好好笑嘅蛋糕,我朋友林秀怡發明咗氣球蛋糕,上面唧晒Cream,佢教我千祈唔好畀生日嗰個拎,因為好輕,佢一切啲Cream就會爆晒出嚟,但我未搵到目標!」8月生日的她笑言擔心自己中招,經理人即笑她可能遇上恐怖襲擊。

剪走粗口

至於早前與Bob等人拍《大玩特玩》,有網民批評女藝人的食相有點不雅,Rainky解釋只想大家開心和投人:「主持人要帶動成個氣氛,又要顧及我哋感受,又要令觀眾覺得搞笑,希望大家唔好諗咁多,其實唔出得街嗰啲已經剪走咗。(例如咩?)有時開心得滯可能有少少粗口。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!