網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月27日 星期五

買定飛睇世界盃 陳百祥預告孖王晶拍賀歲片 __,王晶,陳百祥,

陳百祥指今年計劃與王晶合作開拍賀歲片。藝人陳百祥(阿叻)與名模陳祉妤(Balia)等出席支持香港高爾夫球界活動,阿叻表示高球是自己其中一項運動,絕對老 ...


陳百祥指今年計劃與王晶合作開拍賀歲片。


藝人陳百祥(阿叻)與名模陳祉妤(Balia)等出席支持香港高爾夫球界活動,阿叻表示高球是自己其中一項運動,絕對老少咸宜:「打到謝賢咁嘅年紀又得,謝霆鋒個仔都打到。」他並不認為高球是有錢人玩意,其實任何人可以網上租場玩,去練習場只需要百多元:「即使你去踢波打籃球都要租場,係高球可能比一般運動貴少少,邊個消費咪邊個做到。」他續指香港是自由和商業社會,有不同運動才能促進社會平衡及進步,故絕對支持推廣高爾夫球。

問會否到俄羅斯觀賞世界盃足球賽?阿叻表示會同朋友去,已經買了四場門票,但遇着要開戲,屆時定必會撞期:「而明星足球隊就應承咗Now TV要做,但我就唔得啦。(唔上得鏡?)我隨時上得鏡,去邊度都得,但唔想就時間,我合約精神喺腦入面,現階段想做乜就做乜。」他表示自己從來都是自由身,形容自己太瀟灑,沒太多負擔及苦惱。他又透露今年計劃與王晶合作開拍賀歲片,笑指對方能夠將他拍的電影,變成每一套都收得,故沒有王晶的話是不會開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!