網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月27日 星期五

劉敬雯狂插另一半似女人 男友呻好羞恥 __,

Lydia夠晒霸氣!歌手劉敬雯(Lydia)有份參演的跳舞電影續集將於8月開鏡,她透露已跟導演黃修平傾過角色幾次:「我今次演熟女,係個資深跳舞老師,性 ...


Lydia夠晒霸氣!


歌手劉敬雯(Lydia)有份參演的跳舞電影續集將於8月開鏡,她透露已跟導演黃修平傾過角色幾次:「我今次演熟女,係個資深跳舞老師,性格比較沉實穩重,所以要告別笑口常開嘅自己,畀我發揮一吓!」說到角色與現實的她一樣教跳舞,她笑說男友經常見到自己嚴肅霸氣的一面:「佢話覺得好恐怖!(佢畀你鬧過?)我試過話佢做嘢好『納懦』、唔夠果斷,諗嘢諗太多。我已經諗嘢諗得多,佢仲女人過我!佢話自己好似小朋友咁畀我鬧,好羞恥!」

另外,Lydia最近與唱片公司續約,她認為是一個新開始:「公司今年全力支持我造跳舞歌,就算慢歌都會跳。」她表示會跟梁栢堅及陳詠謙等創作人合作,希望擦出新火花:「兩位填詞人除咗幫我度身填詞之外,都畀左好多意見我。大家覺得我太『老正』,應該大膽少少,將現實生活嘅我擺出嚟畀觀眾睇。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!