網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月27日 星期五

拍劇唔想白等!何遠東攝時間穿梭中港 __,何遠東,

忙都忙得開心過人!藝人何遠東(阿東)近期就喺橫店拍攝無綫電視劇《包青天之風雲再起》,雖然忙到冇停手,不過阿東都話唔覺辛苦,仲話好充實添!他說:「因為劇 ...


忙都忙得開心過人!


藝人何遠東(阿東)近期就喺橫店拍攝無綫電視劇《包青天之風雲再起》,雖然忙到冇停手,不過阿東都話唔覺辛苦,仲話好充實添!他說:「因為劇入面都多故仔,好多時都要等開工,所以我會趁中間啲空檔返香港。同埋我啲學生就快有演出,所以都同佢哋加緊排練,順便同個學生慶祝生日。返香港嘅時候又可以返屋企食吓阿爸煮嘅飯,所以都幾充實。」

此外,阿東亦都透露喺《包》入面飾演羅樂林及文雪兒兒子,仲話喺佢哋身上學到好多嘢,他說:「我覺得最開心就係同呢兩位前輩合作,喺佢哋身上學到好多嘢。同埋我哋三個真係好似一家人咁樣,真係好有火花!不過娘親(文雪兒)就已經殺青啦,得返我同阿爹(羅樂林)拍埋淨低嘅部分。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!