網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月26日 星期四

鄭嘉穎:聖誕訂婚!陳凱琳冧豬認嫁鄭嘉穎 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

恭喜晒!陳凱琳與鄭嘉穎下個月十二日喺峇里舉行婚禮,佢今日終於喺社交網現身,用英文講番成件事,陳凱琳承認與拍拖三年嘅男友鄭嘉穎拉埋天窗,話去年聖誕男友求 ...


恭喜晒!


陳凱琳與鄭嘉穎下個月十二日喺峇里舉行婚禮,佢今日終於喺社交網現身,用英文講番成件事,陳凱琳承認與拍拖三年嘅男友鄭嘉穎拉埋天窗,話去年聖誕男友求婚時自己一口答應,好感恩大家嘅關係升到另一層次。

對於最近有傳佢有咗身孕,佢就好間接咁否認,話除咗結婚消息係真外,其它傳聞都唔係真,佢仲多謝大家祝福咁話!

全文翻譯:

大家好!我相信好多人都等緊……所以我依家喺度,好驕傲同非常興奮咁宣布,係呀,我訂婚Kevin同我拍咗拖超過三年,我從來都肯定佢係真命天子!所以當佢上年聖誕向我求婚,個答案係一個肯定嘅我願意!我哋都覺得好感恩可以起埋一齊,而我哋相信呢個係將關係升華嘅完美時機!最近有好多關於我哋嘅傳聞,而除咗Kevin同我將會結婚之外,其他嘅傳聞都唔係真!我希望大家明白,尊重我哋嘅私隱。另外,我衷心感謝所有花時間祝福我哋嘅好人!最重要係,我想多謝我哋屋企人畀咗我哋無私嘅支持。我哋好愛你哋。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!