網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月26日 星期四

鄭嘉穎:等安排 劉佩玥隨時出席鄭嘉穎陳凱琳婚禮 __,嘉穎,劉佩玥,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

劉佩玥不想公開談論鄭嘉穎、陳凱琳舉行婚禮一事。藝人劉佩玥出席銅鑼灣活動,她透露今年推出的寫真銷情理想:「印咗3,000本,只剩番幾百本畀海外,爸爸啲朋 ...


劉佩玥不想公開談論鄭嘉穎、陳凱琳舉行婚禮一事。


藝人劉佩玥出席銅鑼灣活動,她透露今年推出的寫真銷情理想:「印咗3,000本,只剩番幾百本畀海外,爸爸啲朋友仔女都想買,我叫佢哋去書局買,買完返嚟畀我簽名。今次扣除成本,賺到嘅錢會同幕後一齊『食牛雜』,即係食飯,我諗佢哋同我食快餐店都唔介意。」她希望寫真保持限量,故不會加印,但已計劃影Part II,她說是次賺了「仙氣女神」名字比賺錢仲開心。

與陳凱琳屬同屆港姐的劉佩玥,被問是否請了假出席陳凱琳和鄭嘉穎的婚禮?她說:「公布咗喇?唔知,等緊,等佢哋安排,好朋友會支持佢。(恭喜佢雙喜臨門?)唔知係咪雙喜臨門,總之喜事就開心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!