網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月26日 星期四

年底同阿嬌結婚 賴弘國前妻千字文講傷痛 __,賴弘國,鍾欣潼,阿嬌,

阿嬌(鍾欣潼)同台灣「醫界王陽明」賴弘國嘅婚禮將於今年12月舉行,阿嬌同老公仔目前要分隔兩地,努力工作,而阿嬌早前出席電影《失蹤》開鏡儀式時,就話過婚 ...


阿嬌(鍾欣潼)同台灣「醫界王陽明」賴弘國嘅婚禮將於今年12月舉行,阿嬌同老公仔目前要分隔兩地,努力工作,而阿嬌早前出席電影《失蹤》開鏡儀式時,就話過婚禮已經籌備一半,婚紗相亦已經諗好咗畫面,至於生BB,佢就話要養好身體先。

這邊廂,阿嬌同賴弘國正講如何規劃將來,如何籌備婚事...然而那邊廂,賴弘國嘅前妻「華航林依晨」Ivy(趙筱葳)就係社交網發長文,似是有所暗示。

Ivy前晚9時許,仲好開心咁喺fb做直播,直播佢試新裝,但一小時後,Ivy突然喺fb同IG發千字文,講到如何走出傷痛,而佢嘅大前提就係「愛自己吧!」佢留言:「妳總是問我,怎麼走過那樣的傷痛?一開始我可能會愣一下,妳說甚麼傷痛?喔,那個啊,妳不提我的心還不會揪一下。」

之後Ivy就話:「怎樣能走到這一步呢?我思考後唯一的解答是:愛自己吧!......當妳發現這個世界除了愛別人也可以愛自己時,對自己好是天經地義,讓自己變得更好對下一個他才公平。」Ivy語重心長話要忘記傷痛,大前提係要愛自己,而最後佢嘅總結就係:「那個誰傷了誰已經不重要了。」

好多網民睇到Ivy嘅千字文,都身同感受話「時間係最好的藥」,亦多謝Ivy發放正能量,直言Ivy值得擁有更好的愛。




鍾意就快D Share啦!