網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月23日 星期一

楊埕:每年3月大轉變!27歲楊埕宣布離開無綫 #楊埕 #無綫

補祝生日快樂~今個月27歲生日嘅藝人楊埕(Sabrina),趁大一歲宣布最近有新動向,就係離巢TVB!佢喺社交網晒出早前慶生時嘅靚相,並發文透露:「年 ...




補祝生日快樂~


今個月27歲生日嘅藝人楊埕(Sabrina),趁大一歲宣布最近有新動向,就係離巢TVB!佢喺社交網晒出早前慶生時嘅靚相,並發文透露:「年年大轉變,我離巢啦。每年生日都是個大轉變,上年3月成立製作公司,前年3月接觸牌照經營,大前年3月不斷中港來回拍攝,大大前年是兩年的選美和中戲讀書,今年3月...我離開TVB啦。4年約、6年的相處,感謝畀我見識廣博、試足戲癮,有班好朋友好粉絲的支持。」


佢又憶述過往數年喺TVB嘅日子,指:「記得21歲港姐時青澀害羞,面對鏡頭會四肢僵硬腦閉塞,3年前拍攝神劇《再創世紀》,跟一線前輩對戲會震的,經過日月洗禮演技終於淡定許多,試過玩過心願完成啦。多謝曾經畀機會我的劇組,以及24小時好好吹水的梳化服同事,上上下下前程似錦一帆風順啊」,並續指演藝事業暫時未有打算,會將重心放喺其製作公司上,但若然有機會拍戲都會繼續。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!