網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月23日 星期一

洪永城:《多功能》監製勸唔掂 留低邊個睇觀眾! #洪永城

咁大家到時記得投票喇!去年《多功能老婆》播出後反應甚佳,全城起哄開續集,劇集總監製陳寶華稱要等公司安排,但問到有關朱晨麗與洪永城因不和而無望合作,變相 ...




咁大家到時記得投票喇!


去年《多功能老婆》播出後反應甚佳,全城起哄開續集,劇集總監製陳寶華稱要等公司安排,但問到有關朱晨麗與洪永城因不和而無望合作,變相續集肯定會有人出局,至於會犧牲那一個?陳寶華笑說:「我都有同佢兩個傾過呢件事,我話你哋搞到咁樣,如果開續集咁點呢?可能要交畀觀眾投票決定!」又坦言兩個演員都錫:「佢哋都好投入,見佢哋演得咁煙靭,之後又冇人同我投訴,咪以為冇事……其實佢兩個演出,大家好鍾意睇,如果因為咁而有心病係好可惜。我有叫佢哋唔好放上心,女嘅可能唔識講說話,男嘅咁樣畀人話又唔開心,所以我都有鼓勵洪永城,我叫佢當得啖笑!」


至於劇中演朱晨麗媽媽的黎燕珊,有可能因劇情改寫而影響演出,她回應指:「演員係被動嘅,角色後續就交返畀公司決定(知道朱朱同洪永城唔咬弦到唔可以合作?)其實好少事啫!但就不便畀意見!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!