網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月23日 星期一

奶奶擔心個仔冇魚食 Jessica@SG恨生B覓食譜給老公補身 #Jessica

Jessica結婚半年仍有聲氣難免擔心。
奶奶擔心個仔冇魚食Jessica@SG恨生B覓食譜給老公補身Jessica結婚半年仍有聲氣難免擔心。SuperGirls(SG)成員蔡明思(Jessi ...




奶奶擔心個仔冇魚食 Jessica@SG恨生B覓食譜給老公補身

Jessica結婚半年仍有聲氣難免擔心。

Super Girls(SG)成員蔡明思(Jessica)和盧頌恩錄影開電視節目《30分鐘大放送》,齊齊下廚。人妻Jessica表示以前在美國讀書時學會煮西餐,婚後也試過為老公煮麻油雞麵,但老公可能不喜歡藥材味、所以不大受落;繼而自爆本身很怕魚腥味,所以喜愛吃魚的老公沒魚吃,奶奶也擔心問:「我個仔會唔會唔夠營養?」

Jessica透露現開始接受魷魚,但蠔仍絕對不能,笑稱聽聞孕婦會口味大變,可能屆時會變喜歡吃海鮮。明顯心急懷孕的Jessica又問盧頌恩有甚麼食物適合男人補身?盧頌恩指蕃茄有茄紅素,對生育相當有效, Jessica高興指前一晚剛煲了蕃茄湯,直言當人妻後多了留意煮食節目。






鍾意就快D Share啦!