掃呢頁CODE去手機

2020年3月25日 星期三

宋芝齡:擴充生意險仆直!宋芝齡「疫」市殺出血路 #宋芝齡

宋芝齡同拍檔擴充生意。藝人宋芝齡早年開設韓語學校,搞到有聲有色,她一直都想搵拍檔擴充生意,結果農曆年前終找到好拍檔,並投資共七位數字,大搞小學補習,原 ...




宋芝齡同拍檔擴充生意。


藝人宋芝齡早年開設韓語學校,搞到有聲有色,她一直都想搵拍檔擴充生意,結果農曆年前終找到好拍檔,並投資共七位數字,大搞小學補習,原本兩人雄心壯志,怎料,農曆年假期過後的第一日,卻因疫情加學校停課,令到學校「靜英英」,連返工老師都坐在課室內無語,大家都不知如何是好,宋芝齡表示:「平時我哋啲老師好調皮,但嗰日大家都唔知講乜好,我拍檔仲話好眼瞓,我話梗係啦,完全冇學生嚟嘛!」


剛投資便遇上如此情況,宋芝齡當然不知所措,跟拍檔「攬住驚」,她說:「如果我負面咁諗,冇學生就叫老師放冇薪假,大家共度時艱,但我真係做唔出,因為大家都會有家庭負擔,但之後又好好彩,畀我哋發現一個上網教學App,靈機一觸決定搞網上教學,我哋同一班老師分頭行事,佢哋設計網上教材,我同拍檔就去搵家長傾,冇耐已經搞好晒啲嘢,可以喺網上開班上堂,因為啲小朋友少咗戶外活動,佢哋父母亦好想佢哋喺屋企學到嘢,所以生意非常之好,唔少老師要由朝早九點,教到晚上十點,啲堂爆晒!」


宋芝齡表示自己生意好轉當然是好事,她亦想借着此事,希望鼓勵到大家疫境自強,凡事不要太悲觀。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!