掃呢頁CODE去手機

2020年3月25日 星期三

關智斌:全副武裝受歧視 關智斌:有人舉機當獵奇攝影 #關智斌

疫境當前,點解仲會有人攞嚟開玩笑?藝人蔡卓妍(阿Sa)、鍾欣潼(阿嬌)、關智斌(Kenny)、陳家樂、何珮瑜(Jeana)及黃德斌尋晚喺馬來西亞返港, ...




疫境當前,點解仲會有人攞嚟開玩笑?


藝人蔡卓妍(阿Sa)、鍾欣潼(阿嬌)、關智斌(Kenny)、陳家樂、何珮瑜(Jeana)及黃德斌尋晚喺馬來西亞返港,個個以全副武裝上陣,相當穩陣,佢哋一行等人將接受14日強制家居隔離。


尋晚一返屋企,Kenny即喺社交網同粉絲「報平安」,發長文分享疫境返歸嘅感受,表示除咗全程做足防疫措施,臨入屋前仲將舊衫掉晒,做好消毒及做快速測試先安心入睡:「遊牧生活過得久了,可以躺在家中的床是幸福的。得悉可以回家之後,開心之餘又帶點要坐飛機的緊張,連身防護衣、護目頭盔、口罩、手套、消毒用品一一準備妥當。上機前減少進食,基本上四個小時旅程都沒有離開過座位;穿上舊衣服,在進入家門口之前就可以扔掉;回家再全身消毒和做快速測試。終於可以安心睡。」


佢仲話「全副武裝」引來旁人奇怪目光,似乎受到歧視:「可能由於裝備太充足的關係,旅程中也被人投下一些奇怪的目光,甚至經過我們旁邊扮咳嗽再避開,也有不停舉機拍攝當成獵奇攝影。但我一點都不覺得尷尬和羞恥,如果可以保護到自己,保護到身邊的人,減輕前線人員的辛苦,即使要穿着得像怪人般誇張,我也在所不辭。不介意當動物大觀園,只求那幾位拍照的龍友,請你們至少都 #戴口罩 #14日隔離正式開始 #有信心我會安排得很精彩」


而阿Sa亦有上載自拍照,表示:「終於返到屋企 #14日隔離正式開始 #希望大家都身體健康平安快樂」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!