網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月14日 星期二

【拍拖兩年】男友王子31歲牛一 Stephy貼剪影親密照賀壽 #Stephy #鄧麗欣

王子生日,Stephy貼剪影相賀男友牛一。王子留言心心表示收到。
【拍拖兩年】男友王子31歲牛一Stephy貼剪影親密照賀壽王子生日,Stephy貼剪影相賀男友牛一。王子留言心心表示收到。今日係王子邱勝翊嘅31歲生日 ...




【拍拖兩年】男友王子31歲牛一 Stephy貼剪影親密照賀壽

王子生日,Stephy貼剪影相賀男友牛一。王子留言心心表示收到。

今日係王子邱勝翊嘅31歲生日,同佢拍拖兩年嘅Stephy(鄧麗欣)好Sweet,喺ig貼同男友嘅剪影親密照賀壽,Caption簡單一句Happy Birthday再加個心心Emoji。而拍劇中嘅壽星仔就貼了多張同劇組慶祝嘅相,並留言「以前聽人家說過了30歲,時間會用飛的,今年深刻感受到了,一晃眼又過了365天,2020 一開年,全世界受到疫情的影響,大家的生活有了巨大的轉變,每個人都辛苦了,這陣子 靜下心來思考了許多,心境也轉變了許多,不變的是每年的期許,未來更有智慧的面對所有人事物,珍惜感謝曾經幫助過你,陪伴你的每一個人 永保善良!」

王子正於台灣拍劇中,劇組送上蛋糕賀壽。
王子正於台灣拍劇中,劇組送上蛋糕賀壽。

另外王子還特別多謝劇組人員送上生日驚喜,「亦謝謝所有歌迷朋友超棒的應援!也謝謝所有防疫、醫療人員守護我們的健康。」最後hashtag是重點#讓我守護妳,甜到呢。




鍾意就快D Share啦!