網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月14日 星期二

蘇可欣:女神變《愛回家》溫文老師 蘇可欣被話難頂 #女神 #愛回家 #愛.回家 #蘇可欣

蘇可欣由《3日2夜》跳入《愛.回家之開心速遞》~前港姐蘇可欣(Eunice)入行後為無綫娛樂新聞台擔任主播3年,除了做主播外,早前就因為主持《3日2夜 ...




蘇可欣由《3日2夜》跳入《愛.回家之開心速遞》~


前港姐蘇可欣(Eunice)入行後為無綫娛樂新聞台擔任主播3年,除了做主播外,早前就因為主持《3日2夜》而彈起,獲網民封為「激流女神」!身材豐滿的她,卻在處境劇《愛.回家之開心速遞》中收起咪咪,扮演「溫文老師」令觀眾爆笑,她笑說:「平時做主播講嘢好快,劇裏面要講嘢好斯文,角色唔似我,朋友睇劇話我把聲好難頂,哈哈。」


蘇可欣又指「溫文老師」出場後,出街有不少觀眾認出她,感受到《愛.回家》的入屋威力。問到蘇可欣可希望多拍劇?她說:「當然想嘗試多啲,但係大前題係要應付好主播嘅工作,自己未入行前都估唔到自己鍾意做主持、司儀工作,記得第一次上台手都震埋,依家就淡定好多。希望將來有機會做大騷嘅司儀,會視師姐麥美恩做目標。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!