網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月14日 星期二

蔡少芬:蔡少芬帳號被盜 拖張晉同子女露營搶月光 #張晉 #蔡少芬

蔡少芬用了張晉的微博上載與子女露營搶月光的溫馨照…疫境搞邊科?蔡少芬同老公張晉帶埋三個仔女去咗露營!疫情嚴峻仲去蒲?原來佢哋喺屋企間豪宅天台搭咗個營, ...




蔡少芬用了張晉的微博上載與子女露營搶月光的溫馨照…


疫境搞邊科?蔡少芬同老公張晉帶埋三個仔女去咗露營!疫情嚴峻仲去蒲?原來佢哋喺屋企間豪宅天台搭咗個營,蔡少芬懷抱住細仔,兩個家姐喺旁邊氹得細佬咭咭咁笑,都唔知幾咁開心﹐畫面充滿愛!


另外,近日蔡少芬社交帳號被盜,她用老公帳號發出聲明,還趁機與老公騷恩愛,「我不怕,我還有老公的」!


4月13日晚,夫妻倆用同一個微博號晒出動人畫面,配文:「天台露營,晚安。」一家五口天台搶月光,幸福滿寫,為抗疫打氣!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!