網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月14日 星期二

松岡李那:直擊東京緊急狀態 松岡李那盡責唔返家鄉 #Linah #松岡李那

真係好大分別!新冠肺炎肆虐日本,確診個案超過7,400宗,日本更宣布東京等七地進入緊急狀態。日模松岡李那和經理人兼「日本通」王友良,身在東京達3個月, ...




真係好大分別!


新冠肺炎肆虐日本,確診個案超過7,400宗,日本更宣布東京等七地進入緊急狀態。日模松岡李那和經理人兼「日本通」王友良,身在東京達3個月,經歷由疫情剛爆發,直到現在嚴峻時刻,並於上周日(12日)走訪東京各大熱點視察市況,眼前奇景令兩人「嘆」為觀止,直言尤如世界末日!


當日松岡親自駕車出征,遊走東京新宿、原宿及涉谷等多個人流最旺及港人最愛的熱點,明顯市況一片冷清,昔日車水馬龍的情況已不復見,例如「新宿駅」昔日水洩不通,但車站內外可見只有小貓三幾隻,而新宿多間百貨公司包括0101、伊勢丹等都是暫停營業。至於原宿潮店名店等林立的竹下通及表參道,同樣不見人潮,就連涉谷十字街頭也消失了昔日車水馬龍的景況。


身在東京的松岡接受東網訪問,稱甫見Ivan即「求救」,因口罩存貨只有4、5個,Ivan立刻送上50個口罩,她說日本口罩供應量緊張,更言身在東京達3個月,不敢「回鄉」返回廣島。她說:「我嘅家鄉喺廣島,我有響應政府呼籲,盡公民責任唔好返鄉下,喺市區嘅人唔好離開,可以減低擴散機會,所以我都好耐冇見屋企人。我本來喺廣島開居酒屋,係我咁大個女第一次開舖頭,但呢幾個月都係遙遠控制,就係響應呼籲唔敢返去,所以嚟緊舖頭就嚟開張,我都未知去唔去。(其他工作影響?)本來要飛去美國荷里活電影casting,但全部都要暫延。我唔覺得係慘,疫情係大家共同面對。」


松岡說一直有留言香港的情況,因視香港為另一個家,她說:「我有留意報道話呢幾日多咗人出街,其實全世界依家最重要做嘅嘢,就係盡量留喺屋企,可以減低感染機會,咁樣不單可以保護自己,更加唔會增加前線人員嘅負擔同影響到身邊人。雖然留喺屋企好似好悶,但大家唔好諗住留喺屋企好孤單,個個其實陪緊你。」


另外,在日本居住多年的Ivan,說從未見過市況如此冷清,他說:「就算日本經歷過311東京大地震,都未試過個景像好似世界末日咁,條街冷清到咁,之前因為謠傳過會封城,仲出現過搶廁紙等情況,依家無論食物等物資都好齊全。(你生意如何?)日本有幾個pop-up store projects全部要delay。」他說日本政府沒有限聚令等刑罰,但日本市民都自律少出外,如藥妝店等則放了膠布「隔菌」,顧客付款時要保持距離。


但最令Ivan感到不可思議的,是有朋友出現包括冇味覺嗅覺甚至發燒等病徵,但致電熱線求助卻被拒絕進行病毒測試,只着他留在家中休息:「有個朋友出現病徵後,因為醫院唔肯測試,叫佢自己食感冒藥,我朋友投訴好耐,最好院方先讓步話可以安排兩星期後測試,但兩星期後佢都好番晒!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!