網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月14日 星期二

《機場特警》:楊明揀邊個?正印莊思明踩場激死何依婷 #何依婷 #楊明 #莊思明

楊明兩個「女友」同枱飲茶。藝人楊明於《機場特警》中的女友是何依婷,不過他的真.女友莊思明今晚亦有客串演出,劇情講到演楊明的母親程可為,叫思明一齊飲茶, ...




楊明兩個「女友」同枱飲茶。


藝人楊明於《機場特警》中的女友是何依婷,不過他的真.女友莊思明今晚亦有客串演出,劇情講到演楊明的母親程可為,叫思明一齊飲茶,專登激何依婷。最搞笑的是思明的造型,紮了辮、戴上眼鏡、更箍牙上陣,造型超爆!


思明受訪時坦言:「監製專登幫我搵牙醫整個牙箍,話咁樣出嚟搞笑啲。(拍嗰陣講嘢咪好難?)所以咪漏風囉!好似黐脷筋咁!」她又指拍前男友楊明不停問她造型究竟係點,她死都唔講,去到拍攝現場給他一個「驚」喜。


今晚劇中多對情侶放閃,飾演潘志文同王綺琴後生版的鄧永健、林秀怡,於草地上多次咀嘴,演兩夫妻的孫慧雪、黃子恆,以及剛拍拖的張振朗與湯洛雯,都有咀嘴戲,一齊鬥Sweet!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!