網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月14日 星期二

【兩度發聲】細So重提同高層爭拗背景 哽咽不甘要家人擔心 #徐熙娣 #細S #細So #蘇耀宗

DJ細So(蘇耀宗)因為商台防疫問題,與上司爭拗疑因此被炒,早前在杜汶澤網台喱騷做節目嘉賓,今日播喱騷出訪問第二集,細So再次講起事件經過。阿澤問細S ...




DJ細So(蘇耀宗)因為商台防疫問題,與上司爭拗疑因此被炒,早前在杜汶澤網台喱騷做節目嘉賓,今日播喱騷出訪問第二集,細So再次講起事件經過。

阿澤問細So有老婆仔女,為何要多事,細So直接答就是因為有老婆仔女所以驚,又說:「我唔知會冇咗份工架麻,大佬呀,我點知會冇咗份工,我為咗自己人身安全所以先提議。」他倒帶憶述,在疫情初期先提議過一次:「當香港政府部門話員工可以home office兩個禮拜,前公司好快有反應,話home office兩個禮拜。之後政府回復正常,我哋收到消息就正常返工喇,我心諗『正常?出面都未正常。』」

細So說在家中做得到錄音、直播等工作要求,亦曾在日本、斯德哥爾摩直播返香港:「而家有個網絡點會做唔到,網上電台都係直播。」細So又說:「而家都未正常,大家playback返個時,我係驚嘅。個時大家未知係咩事,有人驚有人唔驚,有人覺得信政府。我就先提出,公司會做啲咩嘢會確保安全,我問完,唔做一個淨係反對嘅人,我就建議,呈上去,希望大家可以跟。」此後,商台有操作人員身邊有人確診並有過接觸,細So說:「我當刻好驚,我第一時間諗,『我今晚返唔返屋企?』,我仲做緊嘢,我要中就中咗招。」

雖然公司有消毒,不過細So仍擔心:「我就快要入去直播室對住支咪。你噴一噴就話乾淨,仲有電腦、要推咪。」當刻細So即向最上層反映:「即時處理,當然唔係搵上司啦,我嗱嗱聲去到最高層,嗰時開始要爭拗,態度唔係好惡劣,我擔心就係安全。」

有指細So今次「禍從口出」而被炒,原來他最擔心的,就是令愛他的家人擔心自己,講到家人,細So忍不住哽咽着說:「當佢哋話擔心嘅時候呢,其實我係即刻……哎呀,我係咪行錯、講錯咗一啲嘢呢?令到佢哋咁擔心。」細So強調,自己並非要去「學是非」,只是想公義一點,講出事實,同時亦不想令家人和愛錫自己的朋友擔心,所以就算有很多傳媒要求訪問,他都覺得自己已經將能講和要講的講出來。

一向敢言的阿澤坦言,當日有在社交平台出post鬧疑似炒細So的人,但後來怕外界誤會是細So借阿澤之力去鬧人,最後決定刪post。細So表示,自己最擔心家人及愛錫自己的人擔心自己,所以首要的是安撫所有人,他亦慶幸自己雖然被炒,但很多人都認為他仍大有作為,細So亦慶幸自己在外界眼中,原來自己不單只是一個DJ,還是一個音樂策劃人,可以做幕後工作。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

細So接受阿澤訪問,重提被商台炒一事。(FB圖片)


講起要家人擔心自己,其間一度哽咽。(FB圖片)



鍾意就快D Share啦!