網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月14日 星期二

【狗仔出更】姚子羚成四角戀終極贏家 密會Raymond與auntie傾足一個鐘 #姚子羚

姚子羚去年5月被《蘋果》獨家爆戀上前Dragon-i董事、失婚人夫RaymondYoung(楊偉文)。Raymond疑一腳踏三船,與藝人前妻蔡宛珊(S ...






姚子羚去年5月被《蘋果》獨家爆戀上前Dragon-i董事、失婚人夫Raymond Young(楊偉文)。Raymond疑一腳踏三船,與藝人前妻蔡宛珊(Sarika)關係拖拖拉拉,陪圈外「二奶」年初二睇煙花之餘,又跟姚子羚密遊泰國。有指姚子羚知悉四角關係,只是等Raymond作出抉擇,但東窗事發,姚子羚只好選擇分手,但未有透露分手時間。

桃色糾紛接近一年,姚子羚似乎已成為終極勝利者,與Raymond復合,頻頻密會!日前下午5時許,記者在鯉景灣見到Raymond的白色Benz停泊在路邊,二人前後腳落車,姚子羚先進入一間西餐廳會合一位auntie,疑是Raymond媽媽,Raymond則在門外食完一支煙才入內。黑衫、黑褲、黑帽的姚子羚十分小心,全程戴住口罩,不吃不喝,似乎是擔心武漢肺炎疫情。

大約1小時後,3人埋單離開餐廳,Raymond發現座駕被警察抄牌,不發一言拎起告票,表現瀟灑。姚子羚與auntie邊行邊傾,狀甚投契,子羚慣性地坐在司機位旁,auntie就坐在後座。Raymond開車後先放低auntie在寓所附近,之後載住姚子羚經西隧入將軍澳,但沿途發現傳媒追訪,行車時快時慢,最後在清水灣半島附近撇甩記者,疑送子羚返香閨。

姚子羚被問到是否與Raymond復合,她回覆傳媒時說:「只係同朋友食午餐,感情事唔回應啦,想專心工作,多謝大家關心。」

上月中,姚子羚亦被傳媒影到與Raymond飯敍,一個月內被影到兩次,足證二人見得非常頻密。當時子羚同樣否認復合,稱只是同場出席朋友聚會,並說:「大家都係成年人,我同以前嘅男朋友都可以做番朋友,將來嘅事將來再算,現階段我想做好工作先。」

至於Raymond前妻Sarika則大方送上祝福:「我唔清楚亦冇意見,無論邊個都好,希望佢哋開心幸福,最重要身體健康,都咁耐喇。」由於疫情關係,Sarika不少司儀工作都被迫取消,而最近亦有為ViuTV主持節目及拍劇,她說:「自己都係focus喺工作,盡量睇吓網上可以做啲乜嘢,現在大家都要乖乖唔好出街,希望(疫情)快啲過咗去,大家都可以回復正常啦。」

採訪、攝影:羅德光、黃曉程

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

(攝影:羅德光、黃曉程)


Raymond在餐廳門外吸煙。


姚子羚好小心,全程戴住口罩,不吃不喝。


Raymond停車一小時,即被抄牌。


子羚與auntie好好傾,一直行後密密斟。


子羚坐在司機位旁。


Raymond先揸車放低auntie。


子羚早前否認與Raymond復合,但二人一個月內被影到兩次,見得好頻密。(IG圖片)


39歲的姚子羚,無論身材和樣貌都keep得好好。(IG圖片)


姚子羚和Raymond去年5月被踢爆拍拖。(資料圖片)


Raymond(右一)和Sarika(左一)相戀10年,最終仍是離婚收場。 (資料圖片)


去年的四角關係,似乎已有定案。 (資料圖片)


Sarika大方祝福前夫幸福快樂。(IG圖片)


受疫情影響,Sarika亦少了工作,閒時多做運動,及拍片放上網。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!