網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月14日 星期二

唐詩詠:咁大膽?唐詩詠公開撐Viu 惹網民追問 #Viu #ViuTV #唐詩詠

竟然睇Viu仲公開講?無綫視后唐詩詠一向鍾情韓劇,繼玄彬嘅《愛的迫降》、朴敘俊嘅《梨泰院Class》、朱智勛嘅《屍戰朝鮮》第二季後,最近佢又有新寵喇! ...




竟然睇Viu仲公開講?


無綫視后唐詩詠一向鍾情韓劇,繼玄彬嘅《愛的迫降》、朴敘俊嘅《梨泰院Class》、朱智勛嘅《屍戰朝鮮》第二季後,最近佢又有新寵喇!


佢喺Instagram上載一張韓劇海報相,原來最近佢睇緊套19禁韓劇《夫妻的世界》!有網民就留言:「Netflix?」而詩詠就覆對方「Viu」,令唔少網友都好驚訝身為TVB藝人嘅佢竟然會睇Viu?又問佢:「你係咪已經唔喺TBB(無綫)啦🤣🤣 定係TBB而(依)家冇管得咁嚴?」之後詩詠就冇再答喇!


原來有唔少無綫藝人都有追睇呢套劇,好似姚子羚、陳敏之、黃翠如都分別喺詩詠個Post留言話「追緊」、「好睇到爆炸👍」、「未睇,我都想睇」!而《夫妻的世界》現時正喺黃Viu熱播,每集內容都好刺激,備受追捧!


詩詠留言:「一直都有一個疑問 亞洲人改編外國劇本 出來的效果會否變得不倫不類 這個是改編自我最喜愛的英劇《doctor foster》的韓劇 《夫妻的世界》證明了他們的能力與實力 當然劇情跟演員的演繹方法會有所不同 欣賞他們不會盲目跟足原著 而放棄屬於自己的感覺和溫度 改篇得非常精彩」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!