掃呢頁CODE去手機

2020年5月3日 星期日

【金像獎女主角篇】鄭秀文六度入圍剖白候選心情 愛靚卻怕行紅地毯 #鄭秀文 #金像獎

天后鄭秀文(Sammi)今年憑《花椒之味》和《聖荷西謀殺案》兩部電影,同時入圍「第39屆香港電影金像獎」的「最佳女主角」。今次是Sammi第六度提名角 ...






天后鄭秀文(Sammi)今年憑《花椒之味》和《聖荷西謀殺案》兩部電影,同時入圍「第39屆香港電影金像獎」的「最佳女主角」。今次是Sammi第六度提名角逐金像獎影后,自己撼自己,同時亦可說是有5分之2的機會。賽前外界有不少揣測,更視Sammi是今屆影后大熱門,至於Sammi又有何看法?她在金像獎網上公佈結果前夕,先跟《蘋果》分享一下她此刻的候選心情。

今年2月香港電影金像獎因疫情影響,有別於以往開記者會,改成網上宣佈入圍名單,是Sammi繼2002年有三部電影同時入圍角逐影后之後,再次獲得多過一個提名爭后冠。早前Sammi接受《蘋果》訪問,對於有兩片入圍,Sammi坦言︰「當我知道有呢兩部戲嘅角色同時入圍,有啲驚喜,同埋較特別嘅地方,《聖》片未正式公演,但呢個角色得到評判嘅垂青,畀我能夠入圍,好多謝各位,亦恭喜呢兩部戲嘅幕後團隊嘅努力得到認同。」

對於《花》片共有11項提名,作為演員的她坦言十分鼓舞,回想該片幾乎夭折,Sammi說︰「絕對係,《花》片能夠有11項提名,係我自己覺得最感動,對整個團隊同每位參與嘅工作人員係好大嘅鼓舞及認同。尤其是呢部戲籌備到開拍,以至完成到上映,好多曲折離奇嘅故事,有好多moment呢部戲係咪可以繼續落去,可唔可以公映到呢?得到11項提名對團隊係一件開心事。」

對於《花》片和《聖》片,兩部戲的角色有別於Sammi以往所演,問她較喜歡哪一個角色?她說︰「你問我,我自己都揀唔到,因為兩個角色係截然不同嘅演出。《花椒之味》嘅角色係內斂啲,演出上比較細緻,我係收住去做,而唔係成個人放住去做,正正就係呢個角色好睇嘅地方。至於《聖荷西謀殺案》嘅角色,可以話係立體、多面向,本身呢個角色好複雜,思想上有好多陰沉而不為人知,呢個角色大家見到我陰沉嘅一面嘅地方,喺我過往電影中,我係未做過呢類角色,所以拍攝過程,發掘到自己另一面。最可貴拍完呢兩部戲,令我明白演戲收同放嘅平衡,演戲唔係一味放就係好,喺啱嘅地方收住去做,有意想不到嘅效果,拍完呢兩部戲我得益好多。」

今次Sammi有兩片入圍,既是有5分之2的機會,但同時亦會令她的票數分薄,對此Sammi表示︰「對呢方面我真係冇特別睇法,因為呢個係金像獎嘅機制。」問她會看好《花》片還是《聖》片有機會勝出?她說︰「沒有估計,亦唔想去估計。」至於今次是Sammi第六度入圍角逐影后,之前都是擦身而過,問她今次可有信心?她笑言︰「今年我有兩部戲提名最佳女主角,我參與嘅電影有份角逐最佳電影,同埋最佳電影原創歌曲,哈哈哈,好似有好多粒種子,邊粒種子會發芽,我自己都唔知,亦唔想估計,帶住平常心去接受賽果。」

問她可有看其他對手的電影?她說︰「暫時我只睇過《少年的你》,我對呢部戲好鍾意。同埋男、女主角演出非常之好,我直情被佢哋嘅演出深深感動,好動人心弦,導演又好優秀,劇本我又好喜歡。其他戲我未有機會睇,不過聽好多同業都話係好優秀嘅電影作品,好多演員嘅演出好有光芒。」

其實Sammi多年來跟金像獎甚有淵源,除了六度入圍「最佳女主角」外,同時亦是入圍「最佳原創電影歌曲」的常客,而她早年曾擔任金像獎頒獎禮的司儀。不過今年的金像獎因疫情影響,取消實體頒獎禮,對今年沒機會穿靚衫行紅地毯,會否感到可惜?Sammi笑稱︰「絕對唔會,坦白講咁多年行紅地毯,其實自己係好怕行紅地毯,對我嚟講唔係一個遺憾。」至於5月6日Sammi會否安在家中,看大會的直播公佈得獎名單?她調皮的說︰「哈哈!其實真係未諗,未知數呀,唔知。」

最佳女主角入圍名單︰

蔡思韵《幻愛》

鄭秀文《花椒之味》

鄭秀文《聖荷西謀殺案》

周冬雨《少年的你》

鄧麗欣《金都》

撰文︰羅婉玲

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多



Sammi形容在《花椒之味》中的演出較細緻,收住來做的。(劇照)


她與賴雅妍(左)、李曉峰在《花》片中飾演同父異母的姊妹。(劇照)


劉德華在《花》客串演Sammi的男朋友。(劇照)


Sammi在《聖》片中,有不一樣的演出。(劇照)


Sammi在《聖》片中跟佟大為演一對夫婦。(劇照)



鍾意就快D Share啦!