掃呢頁CODE去手機

2020年5月3日 星期日

【非常人.非常事】劉德華被當紅女星主動勾搭-(白露眉) #劉德華

從86年劉德華拍《肝膽相照》時開始認識他,感覺上劉華是工作好勤奮、認真和執着,對私隱極度保護的人。他很有義氣,曾對他有恩的人拍膊頭想請拍戲,明知收很少 ...






從86年劉德華拍《肝膽相照》時開始認識他,感覺上劉華是工作好勤奮、認真和執着,對私隱極度保護的人。他很有義氣,曾對他有恩的人拍膊頭想請拍戲,明知收很少片酬,他都沒有拒絕!其實劉華是很有善心,記得當年杜琪峯和周潤發想以藝進同學會名義幫一間老人院,當時阿杜提議拍一部片來籌款,想請發哥、劉華和某某3位當時得令紅星不收分文主演,發哥和劉華都好爽快答應了,唯獨某某拒絕了,後來這部戲也沒法搞下去。當時我曾問過某某為何不肯拍這部戲?他反問:「點解要我免費拍,我豉油撈飯嘅日子,又有邊個幫過我!」

同是巨星級,劉華相對地肯做善事,話說90年代,麥潔文找我幫忙,指某間老人院欠一筆經費,後來我問向華勝有沒有電影可以做慈善首映,幫這間老人院籌款,向生就好爽快答應幫忙:「我攞《龍過雞年》幫老人院籌款我公司包一半飛,其餘一半你哋自己去搵人賣定價1,000蚊蚊一張。」結果我與幾位記者行家幫麥潔文搵了發哥、張敏、邱淑貞、關之琳、梅艷芳與黎明等明星,推銷餘下的500張慈善首映戲票。

當中劉華是最豪爽一個,他買了共50張,但他只取了6張給家人睇戲,其餘戲票他再捐出來義賣;之後隔了幾天,我約了一位與劉華同級的男影星晚飯,問他可否買2張慈善戲票?因為他平時都是好知慳識儉,所以我只是開口叫他買2張,怎知他答得更妙:「我幫你買一張支持吓你!」我說:「吓!你買一張,畀屋企人或送畀朋友都冇理由送一張吖嘛!買夠2張」他說:「我都冇乜朋友,買一張得」做慈善是隨心,所以沒有再勉強他!

後來僅賣剩8張戲票時,我剛巧在一個片場見到黎明,本來是問他能否買4張慈善戲票?結果他反問:「賣剩幾多?不如我買晒去」我是有些出乎意料,告訴他:「仲有8張,1,000蚊1張!」當時Leon拿銀包付錢時,發現自己現金只有5,000蚊左右,我提議他買4張就可以了,怎料他說:「我話咗買晒呢8張就8張,你等我一陣,我會搞得掂!」結果他問助理和梳化服人員東湊西湊,真的湊夠8,000元。

劉德華在演藝圈多年,特別重視個人形象,緋聞極少,但其實四大天王於90年代當打時期,不少女星都對劉華好感興趣,記得90年代就在片場聽過一位梳頭阿姐爆料,她們天天與明星們混在一起工作,知道的秘密最多,聽她講起劉華一些八卦,也是讚他定力夠:「華仔同某某女星有晚拍完戲收工,華仔一向係自己揸車走,嗰位女星自己有保母車接送,嗰晚女星一見華仔上咗車,就跳咗上華仔部車度,仲坐喺司機隔鄰個位,當時我哋望到華仔個樣係好愕然同無奈!其實喺現場都feel到個女嘅對男嘅有意思我哋咪睇到華仔焗住車女星返屋企囉!」

可能大家會問,女星咁主動出擊,之後會唔會有下文呢?因為這位紅女星有樣有身材,又夠主動,難怪影圈中「吃」過不少俊男,成為圈中出名的集郵專家,經常在收工後以壞車、司機有事請假為由,要求男對手送她回家,然後在車上主動勾搭一下對方,如果有反應就自然有下文如果不受她這套,就各自返歸。聽梳頭阿姐講:「我試探過個女嘅,佢話華仔對佢真係冇乜興趣,話嗰晚送完佢返屋企就雞咁腳走,之後睇到華仔對佢係避忌咗!反而佢同期拍另一部戲嘅對手就俾佢集郵成功,嗰個都係好紅㗎,但受唔住引誘所以橋唔怕舊,最緊要受。」

印象中香港影星就只有劉華要求電影合約訂明要擁有最後剪接權,我聽好多導演說過好反感演員要這權力,因為他們覺得演員只會偏重自己部份,不是以一部片的整體利益出發。2年幾前一個飯局中,我曾經問過他:「其實你點解咁堅持要有最後剪接權,咁做可能會令你少咗機會同一啲好導演合作?」劉華回:「你有冇睇《寒戰》呀!《寒戰》咪用咗我剪個版本上映,你覺得有冇問題呀!我一定係為部戲出發去剪,其實我合約訂明有呢個權利,唔代表我一定用,只係一種保障。」

認不認同他應該擁有最後剪接權都好,但不可否認劉華對香港電影是有心人,肯定有作出貢獻,當年他成立天幕公司,也賠過不少錢,當年我曾經勸過他蝕了這麼多錢,不如把電影公司結束止血,專心做演員,但他還是堅持經營下去,縱使成立的電影公司到現在沒輸錢已偷笑,他還是好用心去經營,好支持拍本地片及栽培過不少電影新血出來。

白露眉

本欄逢周日刊出

----------

作者介紹:白露眉,縱橫娛樂圈35年的資深記者,看盡圈中人情冷暖;這年頭,地球病了,娛樂圈轉慢了,白露眉是時候出手了,每周日在《蘋果》分享【非常人•非常事】,跟「蘋民」圍爐取暖。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多




鍾意就快D Share啦!