掃呢頁CODE去手機

2020年5月3日 星期日

【冇點名】商台DJ麻利望重視咬字 姜濤Fans對號入座護主喪鬧 #姜濤

現與鄭裕玲一起主持電台節目《口水多過浪花》的商台DJ麻利,今日在社交網站中出post,表示昨日因看到一篇討論正音的文章,故希望分享出來讓大家重視「咬字 ...






現與鄭裕玲一起主持電台節目《口水多過浪花》的商台DJ麻利,今日在社交網站中出post,表示昨日因看到一篇討論正音的文章,故希望分享出來讓大家重視「咬字」的問題,不過自分享後,卻惹來一眾姜濤fans「對號入座」,留言叫麻利不要再單打姜濤,令麻利忍不住連續出post反擊。

曾被人批評過「講嘢一舊舊」的麻利,在IG中的限時動態中表示自己並非針對一個人,有很多歌手就算唱了10年咬字都依然不正確:「然後大家永遠覺得咬字永係佢學習做藝人第一個PRIORITY(優先)。」她謂出完「咬字」post後即時收到很多fans留言,有的是善意、但亦有一些是沒有禮貌的,麻利更貼出其中一名姜濤fans的留言,該人指大家都知道麻利在說姜濤,又指姜濤只是一個新人及小朋友,應該給予體諒,更指姜濤唱歌不需「咬字正」亦可以好紅,不過卻被麻利指他們自己「對號入座」:「我冇開名就係因為我唔係講佢,亦唔單止只會講佢,開名就話我點名批評人,唔開名就話我媽咪姐?」更反嘲對方:「你哋全部人就覺我係講你偶像,會唔會係因為你哋自己都聽到你偶像有懶音?你知唔知有幾多姜粉本身係教書甚至係教語言治療,所以大家有一個非常良好嘅討論,但就唔係呢種態度,呢種態度想點?」

之後麻利又連續出post,指讀得啱中文也是基本要求:「電視台啲節目VO都有懶音,廣告VO都有懶音,仲點講咩捍衞廣東話」亦同時指自己不會因fans不禮貌留言影響自己對姜濤的感覺:「我梗係知大部姜糖都係識得乜嘢係正確啦,大家唔使咁緊張,我會因為任何人嘅行為影響我對濤嘅觀感,大家都係成年人嘛。如果姜B係受保護動物就大件事啦,好彩佢都係一個緊張自己事業,努力不斷進步嘅人啫。」

麻利最後亦再重申,在香港生活的人,應該以講好廣東話作為學習基礎,跟是否藝人完全沒有關係。「咬字除咗自己要有一個覺知去學之外,你有冇鼻敏感、你上顎下顎嘅結構,同埋牙齒都會影響一個人咬唔咬到正音,係一個值得搵言語治療師或者牙齒去問吓嘅問題。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

麻利在IG中貼出姜濤fans的留言,表示姜濤不用咬字正也可以好紅。(IG截圖)


麻利指若連講中文都有懶音,要如何悍衞廣東話?(IG截圖)


麻利謂不會因姜濤fans而影響自己對姜濤的感覺。(IG截圖)


麻利指身體有很多地方,會影響一個人發音不正。(IG截圖)



鍾意就快D Share啦!