網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年8月8日 星期六

【陪入產房】57歲呂方一索得女 疫情下暫未能探B #呂方

現年57歲的呂方,自2008年與拍拖16年的鄭裕玲分手後,身邊女伴猶如走馬燈,不過他到2013年終於遇上對的人,女伴是41歲的擁有半億身家兼「網絡買餸 ...






現年57歲的呂方,自2008年與拍拖16年的鄭裕玲分手後,身邊女伴猶如走馬燈,不過他到2013年終於遇上對的人,女伴是41歲的擁有半億身家兼「網絡買餸天后」的伍惠寶(Rainbow),兩人拍拖7年,今年造人成功,在5月時即爆出呂方與Rainbow拉埋天窗,組織三口之家。

原來呂方今日榮升父親,太太Rainbow順利為他誕下B女。讀者鄧先生今日向《蘋果》報料,指今早在浸會醫院陪太太生B時,於產房外撞到也剛為人父的呂方。鄧先生說:「我今朝喺浸會產房外撞到呂方,佢喺我隔離,當時太約朝早9點半,佢個BB應該剛出世,我聽到佢話女大18變,我估佢應該係生女。而家疫情關係,家長冇得探BB,姑娘都唔會推佢哋入媽咪病房。」

其實今年5月已爆出呂方奉子成婚,二人被指一直居住元朗。Rainbow早幾個月在家避疫待產。呂方老來得女,還是前世情人,肯定對囡囡錫到燶。《蘋果》今日致電呂方,但電話已熄機未能聯絡得上。

呂方老婆Rainbow今早產女。


----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!